امیر سرتیپ الهامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز عبور از بحران ها است

به گزارش وبلاگ خطاطی، تهران (پانا) - به گفته جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز عبور از بحران ها و دستیابی به رشد، توسعه و پیشرفت کشور است.

امیر سرتیپ الهامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز عبور از بحران ها است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی در همدان، گفت: رهکردهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بصیرت، پایداری و استقامت چراغ روشن راستا حرکت و رمز عبور از بحران ها و دستیابی به رشد و پیشرفت کشور است.

وی اضافه نمود: این نکات لازمه و رمز موفقیت برای عبور سالم، سربلند و افتخار آفرین کشور از بحران هایی است که استکبار جهانی برای کشور ایجاد کرده است.

وی گفت: بصیرت همان چراغ راه و قطب نمایی است که ما را در راستا درست و صحیح قرار داده و از انحراف جلوگیری می کند، همچنین بصیرت به معنای ارتقای آگاهی و دانش برای بی اثر کردن نقشه های مذبوحانه دشمنان نظام اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: قرار نیست دشمن از ما راضی باشد و ما را راحت به حال خود بگذارد ما هم بنا نداریم از خواسته ها و دستورات آنان تبعیت کنیم بلکه تصمیم داریم با پیروی از فرامین رهبری انقلاب روی پای خود ایستاده و دشمن را شکست دهیم.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه، امروز با این بصیرت، استقامت و پایداری از پیچ های سخت راستا عبور خواهیم کرد، ادامه داد: رمز دوم برای عبور از بحران های به وجود آمده، استقامت است یعنی علم و آگاهی به آنچه که دشمن در سر می پرورانند.

وی تکیه بر توان داخلی و استفاده از دانش بومی را از لازمه استقامت و دستیابی به موفقیت دانست و گفت: نیروی های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند و بارها تولیدات خود را در معرض دید ملت فهیم ایران گذاشته اند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای هوشمند مسلح کشور از جمله ارتشیان قهرمان اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهای می سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی های روز جهان است و هر حرکت و اقدامی را به خوبی رصد کرده و زیر نظر دارند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در پدافند هوایی به نقطه ای رسیده که به صراحت می تواند ادعا کند مرزهای ایران امن ترین مرزهای هوایی خاورمیانه است و این توفیق با غیرت مردان بزرگ و سلحشور ارتش و عنایت خداوند حاصل شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امیر سرتیپ الهامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز عبور از بحران ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سرتیپ الهامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز عبور از بحران ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید