اینستاگرام به شما امکان می دهد با استفاده از 14 عکس، یک ریل مناسبتی برای مرور خاطرات و احوال خودتان در سال 2022 بسازید

به گزارش وبلاگ خطاطی، اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای خاتمه سال میلادی منتشر نموده که به کاربران امکان می دهد با استفاده از حداکثر 14 عکس، یک Recap Reel 2022 ایجاد نمایند.

اینستاگرام به شما امکان می دهد با استفاده از 14 عکس، یک ریل مناسبتی برای مرور خاطرات و احوال خودتان در سال 2022 بسازید

روز دوشنبه، اینستاگرام اظهار داشت که در حال آماده سازی الگوی Reels است که به کاربران امکان می دهد تا 14 عکس و ویدیوی منتخب در سال را با فالوور های خود به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از قالب 2002 Recap، کاربران باید به برگه Reels در اپلیکیشن اینستاگرام بروند و قالب ها Templates مناسبتی اینستاگرام برای سال 2022 را انتخاب نمایند، حدبیشتر 14 عکس را برگزینند و یک ریل خاتمه سال فراوری نمایند تا با دنبال نمایندگان به اشتراک بگذارند.

کاربران اینستاگرام می توانند با انتخاب صدای روایت شده از هنرمندان منتخب از جمله Bad Bunny، DJ Khaled، Badshah رپر یا Priah Ferguson از Stranger Things، Recap Reel 2022 روی عکس ها یا ویدئوهای خود صدا بگذارند.

انتشار قالب 2022 Recap اینستاگرام یک ایده اصلی خود اینستاگرام نیست و پس از محبوبیت فزاینده ابتکارهای شرکت های دیگر مانند Spotifys Wrapped انجام می گردد.

در سال 2021، اینستاگرام ویژگی بازبینی سال را ارائه کرد که به کاربران اجازه می داد تا 10 استوری را برای اشتراک گذاری با فالوور های خود انتخاب نمایند.

Recap 2022 بعلاوه شاهد دیگری از تمرکز مداوم این پلتفرم بر روی Reels است، آدام موسری، رئیس اینستاگرام سال گذشته اظهار داشت که دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست. مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، می گوید که Reels اینستاگرام اکنون سریع ترین فرمت در حال رشد را در میان خانواده برنامه ها و خدمات متا است. وی بعلاوه فاش کرد که فراوری و مصرف ریلزها 50 درصد بیشتر از شش ماه پیش بوده است.

با این حال، مدیر عامل متا می گوید که کسب عایدی همچنان یک چالش برای ریلزها است و ریلزهای اینستاگرام در حال حاضر به میزان استوری ها یا فید ها عایدی تبلیغاتی ایجاد نمی نمایند.

او فاش کرد که Reels برای متا بیش از 500 میلیون دلار عایدی از دست رفته در هر سه ماهه به جا می گذارد. یعنی فعلا زیان در سود است. اما این شرکت انتظار دارد طی 12 تا 18 ماه آینده با Reels کنار بیاید.

البته تناقضی در اظهارات زاکربرگ وجوددارد، چون بر اساس گزارش منتشر شده داخلی در متا در ماه اوت، ریلزها کمتر از یک دهم ویدیو های تیک تاک بیننده پیدا می نمایند و زیاد هم جای خوشبیینی نیست.

به علاوه تعامل کاربران با ریلزها خیلی با تیک تاک فاصله دارد و حتی در حال کاهش اشت. در واقع بیشتر کاربران هیچ تعاملی با ریلزها ندارند.

حالا اینکه چرا اینستاگرام دنبال خلاقیت منحصر به فرد نو نیست و تبدیل به یک شرکت تقلیدنماینده شده، خودش جای سوال دارد.

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام به شما امکان می دهد با استفاده از 14 عکس، یک ریل مناسبتی برای مرور خاطرات و احوال خودتان در سال 2022 بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به شما امکان می دهد با استفاده از 14 عکس، یک ریل مناسبتی برای مرور خاطرات و احوال خودتان در سال 2022 بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید