همه اخبار و مقاله ها

راهکار گران قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

ناسا میخواهد تا با ارسال یک نمایشگر فناوری به ماه در ماموریت خصوصی Firefly Blue Ghost1 ، نحوه دفع و حذف گردوغبار را با استفاده از الکتریسیه مورد آزمایش قرار دهد.

6 اردیبهشت 1403

خانه را به سینما تبدیل کنید؛ معرفی 10 ویدیو پروژکتور خانگی

ویدیو پروژکتور خانگی امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین وسایل در خانه ها شناخته می شوند. این دستگاه های مجذوب نماینده و کارآمد، توانایی تبدیل هر فضای خانگی به یک سینمای خصوصی را دارند و به کاربران امکان می دهند تا تماشای فیلم، بازی و محتوای دیگر را در...

25 فروردین 1403

شیائومی Civi 4 پرو با اسنپدراگون 8s نسل 3 رونمایی شد

بالاخره همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی Civi 4 پرو رسما رونمایی کرد. سری Civi ابتدا خانم ها را هدف گرفته بود ولی به لطف طراحی مجذوب کننده و سخت افزار خیلی خوب، حالا مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار می گیرد. این گوشی از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی...

3 فروردین 1403

عملکرد فاجعه بار شیائومی 14 در تست دوربین DxOMark!

شیائومی 14 که جدیدترین پرچمدار چینی ها محسوب می گردد، در آزمون دوربین DxOMark عملکرد درخشانی از خود نشان نداد.

16 اسفند 1402

گرانترین پلاک جهان نصیب یک ماشین ایرانی شد، عکس

در اخبار خودرو چند ماه قبل دیده شد پلاکی متعلق به دبی با قیمت 55 میلیون درهم برابر با حدود 15 میلیون دلار رکورد گرانترین پلاک جهان را ثبت کرد.

1 اسفند 1402

10 علت برای اینکه افسانه زلدا در قالب انیمیشن بهتر از لایو اکشن است

اگر جمله ای وجود داشته باشد که هیچ یک از هواداران زلدا فکر نمی کردند که آن را بشنوند این است که فیلم لایو اکشن زلدا در راه است. با این حال، خوب یا بد، این واقعیتی است که در آینده با آن روبرو خواهیم شد. واقعیت جای پیچیده ای است، به خصوص تا آنجا که به یک سری...

17 بهمن 1402

هجوم کاربران برای یک بازی!

زومیت نوشت: یک بازی نو توانسته است در زمانی کوتاه به بیش از یک میلیون بازیکن هم زمان در استیم دست پیدا کند.

2 بهمن 1402

ZFOLD بازهم بزرگتر می شود؟

زومیت نوشت: گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالاً بدنه سبک تر و نمایشگر عریض تری نسبت به زد فولد 5 خواهد داشت.

18 آذر 1402

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می آورد؟ ، چگونه لنت اصلی بخریم؟

لنت ترمز تقلبی خودرو یکی از خطرناک ترین قطعات مربوط به خودرو است. این قطعه نه تنها به شما آسیب مالی می رساند بلکه با جان شما هم بازی می نماید. اما راه های شناسایی لنت ترمز جعلی چیست و لنت اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

6 آذر 1402

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد.

3 مهر 1402

یک خبر خوب برای هواداران پلی استیشن سونی

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول اضافه نمود. اضافه شدن امکان استریم به وسیله فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

دره ترسناکی که کاوشگر هندی در یک قدمی آن فرود آمد!، عکس

در 23 آگوست، به لطف موفقیت چاندرایان-3 هند، در تاریخ فضایی یک موفقیت بزرگ ایجاد شد. اکنون این کاوشگر اخبار جدیدی از روی ماه فرستاده است.

8 شهریور 1402

مظفر: فریز کردن زمین های منطقه ها 18 و 19 تهران ضد عدالت است، پیرهادی: سرعت کم شهرسازی دلیل گرانی قیمت مسکن

سرعت کم شهرسازی در تهران و افزایش سرسام آور قیمت مسکن با توجه به جمعیت بالای 10 میلیون شهر تهران یکی از موضوعات مهمی بود که اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به آن پرداختند.

24 مرداد 1402

وقتی متخصص قلب جراحی زیبایی می نماید!

عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: جراحان و متخصصین اورژانس و بیهوشی حتی می بینیم که جراح قلب، اورولوژیست و متخصص داخلی و عفونی و زنان که تخصص های مورد احتیاج جامعه هستند هم کار زیبایی انجام می دهند.

19 مرداد 1402

برترین ماشین های اسباب بازی کنترلی؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین

اگر تصمیم گرفته اید تا وارد دنیای بزرگ و عمیق ماشین های کنترلی اسباب بازی شوید، یا اینکه می خواهید برای فرزند خود یک ماشین کنترلی خریداری کنید تا برای مدتی سرگرم گردد، تصمیمتان از همین ابتدا در انتخاب این ماشین ها همه چیز را معین خواهد نمود. ماشین کنترلی...

25 تیر 1402

استوری خبرساز سیدحسین حسینی؛ خداحافظ!

خبرنگاران- داستان سیدحسین حسینی، دروازه بان و کاپیتان استقلال، با این باشگاه به سرانجام رسید. این خبری است که حسینی با انتشار یک استوری کوتاه به آن دامن زده است. کاپیتان استقلال روز گذشته در استوری خبرسازش، برای باشگاه استقلال و جواد نکونام آرزوی موفقیت...

9 تیر 1402

خواص کلم و کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه

کلم یک سبزی همه کاره است که به طرق مختلفقابل استفاده است. می توان آن را به صورت خام در سالاد، بخارپز، آب پز، سرخ شده، یا در سوپ، خورش و غذاهای تخمیر شده مانند ترشی و شور مصرف کرد.

31 خرداد 1402

واکنش سپاهان به مذاکره با شجاع خلیل زاده

شایعات زیادی در رابطه با آینده شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی کشورمان پس از جدایی از الاهلی قطر مطرح شده بود که یکی از جدی ترین آن ها بازگشت او به اصفهان و حضور در جمع طلایی پوشان بود. امروز، اما مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی...

23 خرداد 1402

روزنامه اطلاعات: ویژگی برجسته اردوغان این است که چیزی را از مردم پنهان نمی کند

همین سیاست و مدیریت اردوغان که مسائل و بحران ها را با مردمش همیشه در میان می گذارد، موتور موفقیت و محبوبیت او در جامعه و اقشار مردم ترکیه شده است.

11 خرداد 1402

محل کشف اسکلت بانوی هفت هزار ساله تبدیل به پارکینگ موتورسیکلتها شده است

ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، محل کشف اسکلت بانوی هفت هزار ساله تبدیل به پارکینگ موتورسیکلتها شده است.

5 خرداد 1402
تعداد: (947)