همایشها و نمایشگاه ها

روبوتاکسی آمازون روی خط فراوری ، زوکس کاملا خودران است

زوکس واحد خودروی خودران کمپانی آمازون، اعلام نمود که با موفقیت یک روباتاکسی را با کارمندان این کمپانی به عنوان سرنشینان این تاکسی در یک جاده با هدف نزدیک کردن این روباتاکسی به فراوری تجاری و ورود به عرصه خدمات عمومی آزمایش نموده است.

27 بهمن 1401

سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی

مرکز استان واشنگتن، المپیا به خاطر فراوانی زیبایی های طبیعی، صحنه های موسیقی مجذوب کننده و یک مرکز هسته ای به عنوان یک منطقه تاریخی ملی شناخته شده است. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در جاذبه های گردشگری المپیا بگذرانید، مطمئن شوید که بعضی از دیدنی های...

22 دی 1401

ضریب اشغال تاسیسات گردشگری سمنان در تابستان به 83 درصد رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ضریب اشغال تاسیسات گردشگری استان با رونق سفرهای تابستانی به بالای 83 درصد رسید.

25 مهر 1401

برگزاری 16 رویداد و برنامه مهم در هفته کودک کرمانشاه

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته ملی کودک 1401 پرداخت و گفت: حدود 16 رویداد و برنامه مهم در هفته کودک در کرمانشاه برگزار می گردد.

16 مهر 1401

یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید

چطور می توانیم چیدمان منزل خود را بهتر و شیک تر از قبل کنیم؟

20 شهریور 1401

برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی

سئول (Seoul) به عنوان مرکز کره جنوبی دارای جاذبه های فرهنگی، تاریخی و هنری زیادی است که بازدید از آن ها می تواند سفری بسیار لذت بخش را برای شما رقم بزند. در اینجا می توان در کنار معابد قدیمی، ساختمان های نو، آسمان خراش های سر به فلک کشیده و فروشگاه های بزرگ...

23 مرداد 1401

راز رسانه نادر طالب زاده راهی نمایشگاه کتاب می گردد

در آستانه برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مجموعه دو جلدی راز رسانه؛ گفتار ها و مصاحبه های رسانه ای مرحوم نادر طالب زاده، تجدیدچاپ و روانه بازار نشر شد.

5 تیر 1401

تب ساخت خودروی برقی به سونی رسید

شرکت سونی در حال بررسی عرضه خودروی برقی خود و پیوستن به رقیبان فناوری نظیر شیائومی و فاکسکان است که به این حوزه وارد شده اند.

31 خرداد 1401

جشنواره هنر های تجسمی در قم

خبرگزاری خبرنگاران-چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر تا سرانجام بهمن ماه پذیرای دوستداران هنر است.

14 خرداد 1401

بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است.

20 اردیبهشت 1401

افتتاح مرکز فرهنگی سعدی با حضور وزیر میراث فرهنگی

مرکز فرهنگی سعدی در شیراز پس از 12 سال با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعالیت خود را شروع کرد.

15 اردیبهشت 1401

چین و ایران از یکدیگر در مسائل اساسی حمایت می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در کنفرانس خبری روزانه خود در ارتباط با روابط کشورش با تهران گفت: چین و ایران یکدیگر را در مسائل اساسی حمایت می نمایند.

13 اردیبهشت 1401

مشاور وزیر ارتباطات در تنظیم گری فضای مجازی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با حکم عیسی زارع پور، سید محمدصادق امامیان به سمت مشاور وزیر در امور تنظیم گری فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

26 فروردین 1401

گروه ماکان حرکت خانم بازیگر را محکوم کرد

تهران (پانا) -گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از شروع کنسرت شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت 6 دی واکنش نشان داد.

19 فروردین 1401

کمالوندی در گفت وگو با فارس: گروسی 2 آذر در تهران با اسلامی و امیرعبداللهیان دیدار می کند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی به فارس گفت گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر دوشنبه اول آذرماه وارد تهران می شود و سه شنبه با اسلامی و امیرعبداللهیان دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

10 دی 1400

گشایش دو نمایشگاه صنعتی در اصفهان

یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی امروز در اصفهان گشایش یافت.

14 آبان 1400

بازدید وزیر امور خارجه از نمایشگاه صنعت هسته ای

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه علی باقری کنی، معاون سیاسی این وزارتخانه با حضور و همراهی محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و جمعی از مدیران این...

8 آبان 1400

نمایش محصولات دانش بنیان در حوزه کشاورزی، ستاری: چالش های کشاورزی با فناوری برطرف می گردد

نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی شد.

25 شهریور 1400

طالبان از تسلط بر 169 منطقه افغانستان اطلاع داد

اجمل شنواری سخنگوی بخش امنیت و دفاع اعلام نمود که نیروهای مسلح افغانستان به صورت تاکتیکی از بعضی منطقه ها خارج شدند اما با بازیابی نیروها مجددا حمله می نمایند، همان طور که 14 منطقه را باز پس گرفته اند.

30 تیر 1400

جاذبه های دیدنی آنتالیا؛ بهشت خنک مدیترانه

شناختن مکان های دیدنی آنتالیا به شما یاری می نماید تا برنامه ریزی بهتری برای سفر چند روزه داشته باشید و از جاهای خوب آنتالیا غافل نشوید. در واقع با خواندن این مقاله شما از ابعاد و زوایا این شهر مثل محلی ها اطلاع دارید و آنتالیا را مثل کف دستتان می شناسید.

13 تیر 1400
تعداد: (36)