سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی

به گزارش وبلاگ خطاطی، مرکز استان واشنگتن، المپیا به خاطر فراوانی زیبایی های طبیعی، صحنه های موسیقی مجذوب کننده و یک مرکز هسته ای به عنوان یک منطقه تاریخی ملی شناخته شده است. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در جاذبه های گردشگری المپیا بگذرانید، مطمئن شوید که بعضی از دیدنی های المپیا را در زمان سرگرمی در المپیا از دست ندهید.

سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی

بازدید از عمارت مجلس استانی

مجلس قانونگذاری واشنگتن واقعا به عنوان یک ساختار موثر و گیرا و گنبدی شکل در بین ایلات دیگر برجسته می باشد. یکی از بزرگترین گنبد های مستحکم در دنیا است که تقریبا 300 فوت می باشد و به شدت ارزش تماشا دارد. این فرصتی برای نزدیک شدن به آن و راه رفتن در زمین های پارک مانند آنجا می باشد. مرکز آن شامل پنج ساختمان تاریخی طراحی شده به وسیله معماران والتر وایلدر و هری وایت می باشد که ساخت و ساز آن در سال 1928 کامل شد و از زمان باز شدن آن سه زمین لرزه بزرگ رخ داده است ولی به لطف سازندگان آن و ساخت بی نظیرش مشکل خاصی به وجود نیامد. تورهای موجود برای بازدید از این مکان هفت روز هفته آماده خدمت رسانی در بین تماشای های المپیا می باشند.

بازدید از موزه فلایت المپیا

موزه فلایت المپیا مطمئنا برای بچه ها و بزرگسالان به یک مقدار مجذوب نماینده می باشد. این مکان در فرودگاه منطقه المپیا واقع شده است و دارای بیش از 20 هواپیمای جنگی و هلیکوپتر است که از هواپیماهای جنگ دنیای دوم و هواپیماهایی برای پرواز به ویتنام می باشد. بیشتر آن ها هنوز هم با گذشت مدت زمان طولانی در شرایط عالی پرواز می باشند. شما می توانید یک هلیکوپتر اچ-43 هاسکی، اف جی-1 دی کرسیر، هواپیمای جنگی پی-51 موستانگ را در این مکان آنالیز کنید. اگر شما می توانید برای نمایش هوایی سالانه المپیا که در اواسط ماه ژوئن برگزار می گردد، اینجا باشید بعلاوه می توانید بیننده هواپیماهای قدیمی و تاریخی از سراسر دنیا باشید. این نمایش بعلاوه شامل فعالیت های گوناگون دیگر مانند فروش کالاها و مواد غذایی مختلف در یکی از جاذبه های گردشگری المپیا می باشد.

برپایی پیک نیک در پارک پرسیوال لندینگ

پارک پرسیوال لندینگ در قلب المپیا، در سمت شرق خلیج بودا در محل املاک دریایی کشتی های تجاری تاریخی واقع شده است. معروفترین پارک ساحلی شهر است که دارای محوطه ای یک مایلی بوده که در امتداد ساحل شرقی توسعه می یابد و محل ایده آلی برای یک پیاده روی لذت بخش می باشد. این پارک دارای مکانی برای برپایی پیک نیک، قایق موتوری، زمین بازی و یک مجسمه نهنگ حکاکی شده است. در این مکان بسیاری از رویدادهای سالانه نیز برگزار می گردد مانند جشن قایق های چوبی، هاربر دیز و مراسم سند این سیتی. این مکان یکی از تماشای های المپیا در زمان تفریح در المپیا می باشد.

پیاده روی در بیلی فرانک جونیور، پناهگاه حیات وحش ملی در نیسکوالی

پناهگاه حیات وحش ملی بیلی فرانک جونیور به تازگی به نام بیل فرانک جونیور، رهبر قبیله ای و ملی آنجا نامگذاری شده است. اینجا یک مکان حفاظت شده برای پرندگان مهاجر این منطقه، یک مکان ایده آل برای پیاده روی و تماشای پرندگان است و به عنوان یک منطقه زیست شناختی متنوع که از طیف گسترده ای از زیستگاه ها را حکایت می نماید، شناخته شده است. آب شیرین رودخانه با آب شور پوگت سوند مخلوط می گردد تا محیطی فوق العاده غنی از مواد مغذی و مواد آلی که طیف گسترده ای از زندگی های دریایی را تغذیه می نماید، ایجاد کند و یکی از جاذبه های گردشگری المپیا باشد

کشف رمز و راز کوه های میما

کوه های میما نسبتا پر رمز و راز هستند. نظریه های متعددی موجود است که سعی می نماید دلیل پیدایش این کوه ها را شرح دهد اما این ها حدس و تخیل را القا می نمایند. برخی ها می گویند که ممکن است دلیل آن نیروهای زمین شناسی باشند در حالی که دیگران می گویند ممکن است دلیل فراتر از این ها و یا حتی یک انفجار آتشفشانی باشد که این توده ها را که در محدوده 445 هکتاری در زمین های ملی طبیعی ایجاد نموده است. برای اینکه حدس بزنید، به نزدیکی این محل و نیم کیلومتری آنجا بروید تا آن ها را از نزدیک مشاهده و کشف کنید. اگر می خواهید پیاده روی بیشتری انجام دهید، دو مایل دیگر مسیر پیاده روی وجود دارد و یکی از تماشای های المپیا در زمان تفریح در المپیا می باشد.

به پارک تامواتر فالز بروید

پارک تامواتر فالز فقط چند دقیقه از مرکز شهر المپیا فاصله دارد که در آنجا رودخانه دسچاتس که از کوه های کاسکو سرچشمه می گیرد به دریاچه 82 متری کاپیتول می ریزد. این پارک 25 هکتاری شامل زیبایی های طبیعی قابل توجهی مانند یک دره پر شیب و و استخرهای عمیق طبیعی می باشد. مسیرهای پیاده روی کوتاه است و شامل آبشارها، استخرهای آرام و تخته سنگ های بزرگ است. پل های روی رودخانه ها در انتهای دره ها قرار دارند و شبکه مسیرهای پیاده روی را بهم متصل می نمایند. در ورودی بالای پارک نیز محدوده ای گسترده از چمن های زیبا، محل های برپایی پیک نیک و یک منطقه بازی شن و ماسه برای بچه ها وجود دارد. این پارک نوعی تفریح در المپیا می باشد.

به بازار کشاورزان سر بزنید

بازار کشاورزان المپیا محلی برای تجمع مردم محلی است تا بتوانند غذا و ایده های خود را با هم تبادل نمایند. هم مردم محلی و هم بازدید نمایندگان می توانند از محصولات محلی مانند سیب زمینی و صدف، غذاهای پخته شده، صنایع دستی استفاده نمایند و لذت ببرند و بعلاوه می توانند از موسیقی های زنده و یکی از هفت غذا خوری موجود آنجا لذت ببرند. بین ماه های آوریل و اکتبر، پنج شنبه ها و در ماه نوامبر و دسامبر شنبه و یکشنبه ها و ژانویه تا ماه مارس تنها شنبه ها باز است.

سرو نهار در مدرسه قدیمی پیتزریه

اگر در محل تفریحی و تفریح المپیا گرسنه شدید، حداقل یکبار به پیتزریه، مدرسه قدیمی سر بزنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند از پیتزای سبک نیویورکی لذت ببرند. این برترین رستوران در کل استان است. غذاهای اینجا مورد علاقه همه بچه ها می باشد. به علاوه قیمت ها بسیار منطقی هستند و برای دسترسی آسان نیز در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است.

بازی و یادگیری در موزه هندز ان چیلدرن

اگر شما کودک دارید یکی از برترین راه های تربیت آن ها با شادی و مجذوب نمایندهیت این است که از این موزه بازدید کنید. هدف از آن تحریک کنجکاوی بچه ها، ارتقا خلاقیت آن ها و تشویق یادگیری به وسیله برنامه های تعاملی سرگرم نماینده و نمایشگاه ها است که برای بچه ها تا سن 11 سالگی طراحی شده است. این مجموعه ای از گالری های متمرکز بر علوم، طبیعت و هنر می باشد که در خصوص زندگی سالم و تغذیه است. این مرکز علمی دارای ساحل اختصاصی برای خود و نمایشگاه های تعاملی است.

بازدید از صحنه های موسیقی

المپیا، محل تولد جنبش پانک فمینیستی در دهه 1990 است و جایگاه آن در بازار نشریات شناخته شده مانند بیکینی کیل، کی رکوردز، کیل راک استارز متمایز است گرچه بسیاری از نمایش های آن موسیقی های قوی محلی است. در هر شبانه روز می توانید یک گروه موسیقی را برای گوش دادن در مکان های مختلف مانند ریتم اند رای پیدا کنید.

منبع: همگردی

به "سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید