بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است

به گزارش وبلاگ خطاطی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است.

بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است

حسین مدرس خیابانی در همایش جوانان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: در آستانه ولادت امام زمان(عج) هستیم که امیدواریم با ظهور ایشان همه گرفتاری ها از بشریت رفع گردد و بتوانیم به عنوان یک سرباز کوچک در رکاب ایشان جهاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما از جوانان کارآفرین در سیستان و بلوچستان کم نداریم و گاهی فرصت دادن به آنان می تواند مسائل استان و این مرز و بوم را حل نماید، ادامه داد: حل مسائل و مسائل استان در گرو حل معضل اشتغال است. بزرگترین مشکل و معضل سیستان و بلوچستان اشتغال به شمار می رود و ما کوشش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت هایی که در جوانان استان سراغ داریم زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مهم جوانان انرژی و نشاط است که مدیران و برنامه ریزان باید از آن بهره ببرند، ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های جوانان امید، حرکت، ابتکار و تحول آفرینی است. امروز در سیستان و بلوچستان واحدهای فراوریی بسیاری وجود دارد که کارآفرین آنها جوانان هستند و این خود نشان از نقش پررنگ جوانان در استان دارد که باید از آن استفاده کرد.

مدرس خیابانی اعلام کرد: امروز ما با انتصاب مشاور جوان، تشکیل میز دانشگاه در استانداری و حضور پارک علم و فناوری در جلسات به عنوان نقطه ارتباط کارآفرینی و ثروت آفرینی برای این منطقه از حضور این قشر استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: دشمن تمام کوشش خود را به کار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند اما ما باید در کاشتن بذر امید در کشور بیش از پیش کوشش کنیم تا جوانان ما در حلقه و دام دشمن گرفتار نشوند. امروز ابزار توسعه هر برنامه ای در استان نیروی انسانی است که توانمندی آن با آموزش امکانپذیر است، بنابراین باید این مهم را به تمام دستگاه های اجرایی متصل کنیم.

مدرس خیابانی با اشاره به مولدسازی دارایی ها افزود: ما امروز اهمیت ورزش را در سطح فراوری قرار داده ایم زیرا ورزش می تواند جوانان را از بزهکاری ها، اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

وبلاگ خطاطی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول آفرین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید