یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید

به گزارش وبلاگ خطاطی، چطور می توانیم چیدمان منزل خود را بهتر و شیک تر از قبل کنیم؟

یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید

ایجاد هماهنگی و تناسب در چیدمان منزل یکی از موارد مهمی است که منجر به ایجاد دکوری زیبا و چشم نواز می شود. از این رو آشنایی با اصول اولیه چیدن منزل نقش مثبتی در طراحی دکوراسیون داخلی خواهد داشت. در این مطلب از وبلاگ خطاطی به بیان ایده های چیدمان منزل شیک می پردازیم.

ایده های چیدمان منزل شیک

انتخاب صحیح رنگ های موجود در فضا، استفاده از بافت مناسب، انتخاب سبک مناسب و تهیه اشیا و وسایل مورد احتیاج با توجه به سبک انتخاب شده و غیره از جمله مواردی هستند که نقش مهمی در چگونگی انتخاب دیزاین و دکوراسیون منزل دارند.

دیزاین منزل شیک با حمایت از هنرمندان

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند نقاشی، کاردستی و انواع آثار هنری مدرن را در خانه شان داشته باشند یکی از برترین راه ها این است که به بازارهای محلی یا نمایشگاه های معروفیتان بروید و از هنرمندهای واقعی آثار اصل را خریداری کنید. لازم نیست برای این کار بودجه سنگین یا کمرشکنی در نظر بگیرید. با توجه به بازاری که از آن می خرید، سابقه و مقدار معروفیت هنرمند، تابلوی نقاشی، عکس یا کلاژ (یا هر تکنیک دیگری) می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

نو کردن صندلی ها از ایده های چیدمان منزل شیک

آیا وقت آن نرسیده است که برای قدردانی از عضو مهمی از دکوراسیون داخلی مثل صندلی آن را به روز کنیم؟ وجود یک صندلی به روز و مجذوب کننده با تعدادی کوسن برای هر اتاق پذیرایی لازم است. این روزها که سبک قدیمی خیلی هوادار دارد و بسیاری از مبل ها و میزها کم کم به سبک مدرن میانه قرن بیستم بر می گردند، بد نیست یکی دو صندلی کلاسیک با پارچه یا کوسن های سنتی را به فضای خود اضافه کنید. اگر یک اتاق کار جداگانه برای کارهای شخصی یا جلسات آنلاین دارید هم خرید صندلی سال نو می تواند در قالب یک صندلی مجهز و ارگونومیک برای میز کار یا بازی شما اتفاق بیفتد.

سرامیک هایی برای دیزاین شیک منزل

ظروف سرامیکی همواره مجذوب کنندهیت های منحصربه فرد خودشان را دارند. در یک کاسه سرامیکی، میوه و سوپ و ماست زیباتر سرو می شوند و شیرینی هایی که برای مهمانان می آوریم روی سینی های سرامیکی خوشمزه تر به نظر می رسند. یکی از پیشنهادهای ما برای تغییر حس و حال دکوراسیون این است که سرامیک را به خانه راه دهید. این سرامیک می تواند به صورت ظرف برای سرو غذا (یا تزیین دیوارها) یا یک روکش برای میز عسلی، یک گلدان یا حتی مجسمه باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بودن این وسیله در هر خانه ای لازم است! سر بزنید.

برنامه ای نو برای کاهش مصرف پلاستیک

سال جاری غیر از تغییر دکوراسیون و به روزرسانی وسایل خانه به فکر محیط زیست هم باشید و راه چاره هایی را پیدا کنید که با استفاده از آن ها بتوان مصرف پلاستیک را (حتی در سطح خانه شخصی) کاهش داد. بهتر است برای الکل جیبی خودتان یک محفظه پلاستیکی ثابت را بهره ببرید (به مدت چند هفته یا چند ماه) و اگر دوست دارید از برندهای مختلف شیشه های کوچک مخصوص الکل تهیه کنید. شوینده ها را هم تا حد امکان در حجم های بالا خریداری کنید تا کمتر قوطی و پلاستیک دور بیندازید.

آباژورهایی متفاوت و زیبا از ایده های چیدمان منزل شیک

وقت آن رسیده است که آباژورهای کلاسیک همیشگی را کنار بگذارید و کلاهک های متفاوت و هیجان انگیزی برای یک دیزاین منزل شیک پیدا کنید. اگر فضای اتاق شما مینیمال است و در پی یک المان چشمگیر برای ایجاد نقطه کانونی در آن هستید، آباژورهای خلاقانه می توانند گزینه های خیلی خوبی باشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی به نور احتیاج ندارند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید