برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی

به گزارش وبلاگ خطاطی، سئول (Seoul) به عنوان مرکز کره جنوبی دارای جاذبه های فرهنگی، تاریخی و هنری زیادی است که بازدید از آن ها می تواند سفری بسیار لذت بخش را برای شما رقم بزند. در اینجا می توان در کنار معابد قدیمی، ساختمان های نو، آسمان خراش های سر به فلک کشیده و فروشگاه های بزرگ را مشاهده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی بپردازیم.

برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی

10. بازار ماهی نوریانجین

Noryangjin Fish Market

اگر قصد خوردن غذاهای دریایی و ماهی های خوشمزه را دارید، برترین مکان برای خرید آن ها نیز بازار ماهی نوریانجین (Noryangjin Fish Market) است. این بازار به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین بازار ماهی سئول شناخته می گردد. برترین زمان برای بدست آوردن تجربه ای واقعی از گردش در این بازار نیز به هنگام ساعت سه صبح است که در آن زمان حراج برترین صیدهای روز برگزار می گردد. بسیاری از رستوران ها مواد اولیه خود را از این بازار تهیه می نمایند.

9. موزه هنر لئوم سامسونگ

Leeum Samsung Museum of Art

موزه هنر لئوم سامسونگ (Leeum Samsung Museum of Art) با داشتن مجموعه ای شگفت انگیز از آثار هنری کره ای و بعلاوه بین المللی، از جمله مقاصد بازدید شما در شهر سئول باید باشد. آثار هنری سنتی و مدرن در گالری های مختلف این موزه به نمایش در آمده اند که بسیار تماشایی و خیره نماینده هسنند. به عنوان مثال، کوهستان الماس از جئونگ سون واقعا تماشایی به نظر می رسد و همچون کوه های پراکنده در سراسر کره جنوبی است.

8. چئونگ گیه چون

Cheonggyecheon

چئونگ گیه چون (Cheonggyecheon) یک رودخانه مصنوعی است که در بخش هایی از سئول جریان دارد و بازدید از آن می تواند بسیار جالب توجه و شگفت انگیز باشد. آرامش خاص این فضای دلنشین باعث می گردد تا شما فکر کنید که کیلومترها از خیابان های شلوغ شهر فاصله دارید و در دامن طبیعت در حال قدم زدن هستید. در کنار این نهر نیز درختان و گیاهان مختلف کاشته شدند که زیبایی آن را دو چندان نموده اند. به هنگام شب نیز نورپردازی های انجام شده در آب، زیبایی آن را بیشتر می نماید.

7. معبد بونگ اونسا

Bongeunsa Temple

بونگ اونسا (Bongeunsa Temple) معبدی بودایی است که در سال 794 میلادی در دامنه های کوه سودو ساخته شده است. این معبد با گذر سال ها و قرن ها همچنان فضای آرامش بخش خودش را حفظ نموده است و این در حالی است که اطراف آن را آسمان خراش ها فرا گرفته اند. این معبد به عنوان بزرگترین و ثروتمندترین معبد سئول شناخته می گردد و مقصد گردشگری بسیار محبوبی به شمار می رود. در ورودی این معبد نیز می توان مجسمه کنده کاری شده ای از بودا را مشاهده کرد که واقعا تماشایی است.

6. میدان طراحی دونگ دمون

Dongdaemun Design Plaza

میدان طراحی دونگ دمون (Dongdaemun Design Plaza) ساختمان فوق مدرن است که در سال 2014 میلادی ساخته شد و مکانی برای رویاپردازی، طراحی و نمایش به شمار می رود. درون این ساختمان پنج سالن بزرگ وجود دارد که یکی از آن ها به موزه طراحی اختصاص یافته است و طراحی های خلاقانه و نوآورانه کره ای در آن به نمایش درآمده اند. در بازار طراحی نیز می توانید تازه ترین اختراع را امتحان کنید و از تجربه تازهترین تکنولوژی لذت ببرید.

5. برج ان سئول

N Seoul Tower

برج ان سئول (N Seoul Tower) که به عنوان برج نامسان نیز معروفیت دارد، در بالای خط افق شهری سئول قرار گرفته است. ارتفاع برج به 236 متر می رسد که از آنجا نیز می توان شاهد مناظری خیره نماینده بود. این برج به عنوان یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین جاذبه های کره جنوبی معروفیت دارد که در کوه نامسان قرار گرفته است. به هنگام شب، این برج مخابراتی و سکوی مشاهده آن مکان بسیار خوبی برای تماشای آسمان و خیابان های خیره نماینده سئول است.

4. یادبود جنگ کره

War Memorial of Korea

یادبود جنگ کره (War Memorial of Korea) مجسمه ای بسیار بزرگ است که در سال 1994 میلادی ساخته شد و در مکانی قرار گرفته است که زمانی ستاد پیاده نظام کره قرار داشته است. این یادبود با یادآور شدن وحشت های جنگ، سعی در آموزش مردم و جلوگیری از درگیری های تازه دارد. این مجموعه بسیار بزرگ، داستان تاریخچه نظامی کره را بازگو می نماید و شش نمایشگاه داخل آن نیز تجهیزات نظامی و یادبودهای جنگی را به نمایش گذاشته اند.

3. موزه ملی کره

National Museum of Korea

اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخچه کره جنوبی بدست بیاورید، بهتر است از موزه ملی کره (National Museum of Korea) تماشا کنید. بخش های جالب توجه و آموزشی این موزه شما را با دوره های ماقبل تاریخی تا دوره مدرن آشنا می نمایند. علاوه بر اطلاعات بسیار زیاد، در این موزه می توانید از تماشای بسیاری از آثار شگفت انگیز کره لذت ببرید. در حدود 15 هزار اثر هنری، آثار تاریخی، مجسمه و مواردی دیگر در این موزه در معرض نمایش قرار دارند.

2. کاخ چانگ دیوک گونگ

Changdeokgung Palace

اغلب اوقات از کاخ چانگ دیوک گونگ (Changdeokgung Palace) به عنوان زیباترین کاخ در سئول یاد می گردد. در پشت این کاخ کوهستانی بسیار زیبا قرار گرفته است که رودخانه کوچک و جالبی در میان آن در جریان است. این کاخ در سال 1405 میلادی ساخته شده و قبلا محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است. دروازه ورودی بسیار بزرگ این کاخ تنها یکی از جنبه های برجسته آن به شمار می رود که هر بیننده ای را شگفت زده می نماید. گردش در میان بخش های مختلف کاخ می تواند تجربه ای خارق العاده را برای شما رقم بزند. باغ های شگفت انگیز کاخ نیز جذابیت آن را دو چندان نموده اند و در میان درختان این باغ ها نیز می توان برکه هایی پر از نیلوفرهای آبی را مشاهده کرد.

1. کاخ گایونگ بوک

Gyeongbokgung Palace

بزرگترین و تحسین برانگیزترین کاخ در میان پنج کاخ بزرگ، کاخ گایونگ بوک (Gyeongbokgung Palace) است که هر روزه بازتماشاماینده های بسیار زیادی از آن تماشا می نمایند. این کاخ در ابتدا در سال 1395 میلادی به وسیله سلسله چوسون ساخته شد اما این کاخ در طی قرن های بعد چندین مرتبه نابود شد و بسیاری از ساختمان هایی که امروزه پابرجا هستند نیز در سال 1867 میلادی ساخته شده اند. در تمام بخش های مختلف کاخ می توان از معماری کره ای لذت برد اما سالن ضیافت سلطنتی یکی از برترین بخش های کاخ به شمار می رود که دارای یک دریاچه مصنوعی و تزیینات بسیار مجلل است.

منبع: فوت و فن / touropia.com

به "برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای دیدنی سئول کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید