عملکرد فاجعه بار شیائومی 14 در تست دوربین DxOMark!

به گزارش وبلاگ خطاطی، شیائومی 14 که جدیدترین پرچمدار چینی ها محسوب می گردد، در آزمون دوربین DxOMark عملکرد درخشانی از خود نشان نداد.

عملکرد فاجعه بار شیائومی 14 در تست دوربین DxOMark!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خطاطی ، شیائومی 14 طبق رده بندی DxOMark در بخش دوربین توانست با کسب امتیاز 138 در رتبه 28 قرار بگیرد که نتیجه ای ناامیدکننده محسوب می گردد. بدین ترتیب شیائومی 14 نمی تواند وارد لیست برترین گوشی از نظر دوربین گردد.

DxoMark توانایی دوربین گوشی شیائومی مدل 14 را در عکس های ثابت، بوکه، ویدیو، زوم و دیگر جنبه ها آنالیز نموده است. پرچمدار شیائومی در بخش گوشی های پریمیوم DxOMark جایگاه سوم را کسب کرد. اگر قیمت گوشی بین 600 تا 800 دلار باشد، در لیست موبایل های پریمیوم DxOMark قرار می گیرند.

شیائومی 14 از دوربین اصلی با حسگر 1/1.31 اینچی 50 مگاپیکسلی و لنزی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.6، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با OIS و فاصله کانونی 75 میلی متری بهره می برد.

شیائومی 14 در نور کم ویدیوهای با کیفیتی نمی گیرد در نور شدید هم چهره ها کنتراست پایینی دارند و نمی تواند جزئیات زیادی از تصویر به نمایش بگذارد.

DxOMark به پیشرفت های مختلف دوربین شیائومی 14 نسبت به شیائومی 13 اشاره نمود. پرچمدار شیائومی توانست سطح بالایی از جزئیات را -هم در عکس و هم در ویدیو- در شرایط نوری مساعد حفظ کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عملکرد فاجعه بار شیائومی 14 در تست دوربین DxOMark!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد فاجعه بار شیائومی 14 در تست دوربین DxOMark!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید