نخستین تصاویر ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو شیائومی

به گزارش وبلاگ خطاطی، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 در دسامبر 2021 در چین عرضه شد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدیدی به نام Watch S1 Active است.

نخستین تصاویر ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو شیائومی

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری 91mobiles با همکاری ایشان آگاروال رندر های تازهی از این ساعت هوشمند منتشر نموده است. ساعت هوشمند آینده شیائومی احتمالاً در کنار سری 12 شیائومی وارد بازار جهانی خواهد شد. مدل Active مانند Watch S1 دارای صفحه نمایش دایره ای با نوار ورزشی سیلیکونی است. این پایگاه خبری علاوه بر Watch S1 Active، رندر هایی از گوشی های هوشمند شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس را نیز منتشر نموده است.

طراحی ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Active

ساعت شیائومی Watch S1 Active طراحی تقریبا آشنایی دارد. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه دایره ای شکل است و به نظر می رسد که بند آن از سیلیکون ساخته شده است. بعلاوه دارای دو دکمه سخت افزاری روی صفحه است که متن های Home، Sport، Outdoor و Active روی آن حک شده است. این ساعت هوشمند مانند ساعت های دیگر دارای قابلیت هایی مانند ردیابی تناسب اندام، برنامه ریزی و ویژگی های مرتبط با سلامتی می باشد و از چندین واچ فیس نیز پشتیبانی خواهد نمود.

طبق تصاویر منتشر شده این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و سفید ارائه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این ساعت هوشمند منتشر نشده است. با این وجود می توان حدس زد که مدل آینده Active از نظر مشخصات و سایر ویژگی ها مشابه ساعت Watch S1 خواهد بود. Watch S1 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED، درجه بندی ضد آب 5ATM، GNSS برای ردیابی حرکت در فضای باز و 117 حالت ورزشی است. بعلاوه دارای یک باتری 470 میلی آمپری می باشد که با یک بار شارژ تا 12 روز دوام می آورد. میکروفون و بلندگو برای تماس، ردیاب اشباع اکسیژن خون (SpO2) و کنترل ضربان قلب نیز از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می باشد.

رندر های تازه گوشی های سری 12 شیائومی

گوشی های سری 12 شیائومی قبلاً در چین عرضه شده بود و به زودی بصورت جهانی نیز عرضه خواهد شد. رندر های تازهی که به وسیله Agarwal به اشتراک گذاشته شده است، طراحی پشتی این گوشی را نشان می دهد که شبیه به نسخه اصلی است، اما در پنل پشتی آن یک نام تجاری تازه 5G مشاهده می گردد. شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس در رنگ های مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهند شد. این گوشی ها دارای دوربین سه گانه در پشت با فلاش LED هستند و احتمالا از نظر ویژگی های سخت افزاری مشابه نسخه های چینی باشند.

طبق گزارشات منتشر شده قیمت نسخه پایه شیائومی 12، 899 یورو (تقریباً 75450 روپیه) است و در نسخه های 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. بعلاوه قیمت شیائومی 12 پرو از 1099 یورو (تقریباً 92450 روپیه) آغاز می گردد. این گوشی هوشمند در پیکربندی های 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه در دسترس خواهد بود. مدل شیائومی 12 ایکس نیز در انواع 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد و قیمت آن بین 600 یورو (حدود 50400 روپیه) تا 700 یورو (تقریباً 58800 روپیه) خواهد بود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "نخستین تصاویر ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید