6 گوشی مجذوب کننده سال 2022 که دست کم گرفته شدند

به گزارش وبلاگ خطاطی، هر ساله شرکت های بزرگی مانند اپل، سامسونگ و گوگل گوشی های تازه خود را راهی بازار می نمایند و این گوشی ها سروصدای زیادی به راه می اندازند. اما در سال 2022 مطابق معمول چندین گوشی اندرویدی آنچنان که باید و شاید مورد توجه گسترده ای قرار نگرفتند. در این مطلب به 6 گوشی اندرویدی مجذوب کننده در سال 2022 می پردازیم که دست گرفته شدند.

6 گوشی مجذوب کننده سال 2022 که دست کم گرفته شدند

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,779,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,399,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ خطاطی

مشاهده همه

ایسوس ذن فون 9

ایسوس با وجود اینکه گوشی های مجذوب نمایندهی فراوری می نماید، ولی این گوشی ها در کشورهای مختلف به طور گسترده راهی بازار نمی شوند و به همین دلیل بسیاری از کاربران از مجذوب نمایندهیت این گوشی ها خبر ندارند. بنابراین قرارگیری ایسوس ذن فون 9 در این فهرست اصلا موضوع عجیبی نیست.

این گوشی از نمایشگر 5.9 اینچی با رفرش ریت 120 هرتزی، بدنه ضد آب، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. البته در این میان می توانیم به ضعف ایسوس برای انتشار آپدیت های نرم افزاری و بعلاوه عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم و فقدان دوربین تله فوتو اشاره کنیم. اما در هر صورت یکی از معدود گوشی های جمع و جور در سال 2022 به شمار میرود.

ناتینگ فون 1

شرکت ناتینگ که به وسیله هم بنیان گذار وان پلاس تاسیس شده، برای اولین گوشی خود سروصدای زیادی ایجاد کرد اما خیلی زود این گوشی به دست فراموشی سپرده شد. این یک گوشی میان رده باکیفیت محسوب می گردد که از طراحی بسیار خاص بهره می برد. پنل پشتی این گوشی شفاف است و زیر آن نوارهای LED مجذوب نمایندهی تعبیه شده. از مشخصات سخت افزاری آن می توانیم به اسنپدراگون 778G پلاس، نمایشگر 6.55 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی اشاره کنیم.

اما در این میان، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن حرف زیادی برای گفتن ندارد و از نظر نرم افزاری هم ضعیف تر از انتظار ظاهر شده است. اما در هر صورت بین گوشی های میان رده، یکی از مجذوب نماینده ترین ها محسوب می گردد و باید ببینیم آیا گوشی های بعدی شرکت ناتینگ با پیروزیت بیشتری روبرو می شوند یا نه.

گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

16,750,000 تومان

مشاهده و خرید

ریلمی GT 2 پرو

ریلمی به عنوان سازنده گوشی های مقرون به صرفه قیمت و مالی معروفیت پیدا کرد ولی در سال های اخیر این شرکت کوشش نموده گوشی های پرچم دار مجذوب نمایندهی را هم راهی بازار کند. ریلمی GT 2 پرو یکی از پرچم داران مجذوب نماینده این شرکت است که در نهایت در سال 2022 مورد توجه گسترده ای قرار نگرفت.

این گوشی اندرویدی مجذوب نماینده که اوایل 2022 راهی بازار شده، از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 65 واتی بهره می برد. بعلاوه می توانیم به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 50 مگاپیکسلی و ماکرو قدرتمند 3 مگاپیکسلی اشاره کنیم. از بین ضعف های آن هم می توانیم عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم، ضد آب نبودن بدنه و فقدان دوربین تله فوتو را نام ببریم.

گلکسی زد فلیپ 4

با وجود اینکه گلکسی زد فلیپ 4 پرفروش ترین گوشی تاشو در سال 2022 محسوب می گردد، اما آمار فروش آن بسیار پایین تر از گوشی های مرسوم موجود در بازار است. این در حالی است که این گوشی با قیمت مشابه بسیاری از پرچم داران راهی بازار شده و نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. البته در این میان باید به فقدان دوربین تله فوتو، نمایشگر بیرونی بسیار کوچک و وجود چین خوردگی نمایشگر هم اشاره کنیم. اما در هر صورت گلکسی زد فلیپ 4 یکی از مجذوب نماینده ترین گوشی های اندرویدی در سال 2022 محسوب می گردد ولی گوشی های تاشو هنوز به طور گسترده مورد توجه کاربران قرار نگرفته اند.

سونی اکسپریا 5 مارک 4

بخش موبایل سونی از بسیاری از بازارها خارج شده و به همین دلیل گوشی های این شرکت به صورت محدود فقط راهی بعضی کشورها می شوند. این شرکت در نیمه ساخت 2022 از گوشی اکسپریا 1 مارک 4 با قیمت 1600 دلار رونمایی کرد ولی مدتی بعد اکسپریا 5 مارک 4 با قیمت بهتری از راه رسید.

مدیران سونی در چند سال گذشته تصمیم گرفته اند گوشی های گران قیمتی را برای طیف خاصی از کاربران عرضه نمایند که ظاهرا این رویکرد نتیجه داده است. این گوشی از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+، دوربین تله فوتو با زوم 2.5 برابری و 8 گیگابایت رم بهره می برد. در این میان نباید بهره گیری از اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بدنه ضدآب را از قلم بیندازیم. در پنل پشتی آن دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی دیده می گردد که کیفیت بالایی ارائه می نمایند.

ویوو X80 پرو

شرکت چینی ویوو در سال های گذشته پیروز شده گوشی های فوق العاده ای را به دست کاربران برساند و ویوو X80 پرو یکی از برترین گوشی های ساخت این شرکت محسوب می گردد. این گوشی از نظر دوربین یکی از برترین ها است و از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور غول پیکر، اولترا واید 48 مگاپیکسلی، تله فوتو 12 مگاپیکسلی و پریسکوپی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

قلب تپنده آن اسنپدراگون 8 نسل 1 است و انرژی گوشی از طرف باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. نمایشگر 6.78 اینچی این گوشی مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن QHD+ را ارائه می دهد. این گوشی البته قیمت بسیار بالایی دارد و ضمناً محصولات شرکت ویوو هنوز در بسیاری از کشورها به طور گسترده راهی بازار نشده اند. به همین دلیل ویوو X80 پرو چندان به طور گسترده مورد توجه قرار نگرفت.

سخن پایانی

در این مطلب به 6 گوشی اندرویدی مجذوب نماینده پرداختیم که در سال 2022 دست کم گرفته شدند. به نظر شما جای کدام گوشی در این فهرست خالی است؟ نام گوشی و علت خود را برای انتخاب آن در بخش کامنت ها بنویسید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,779,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,399,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ خطاطی

مشاهده همه

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 گوشی مجذوب کننده سال 2022 که دست کم گرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 گوشی مجذوب کننده سال 2022 که دست کم گرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید