کسب و کار

راهکار گران قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

ناسا میخواهد تا با ارسال یک نمایشگر فناوری به ماه در ماموریت خصوصی Firefly Blue Ghost1 ، نحوه دفع و حذف گردوغبار را با استفاده از الکتریسیه مورد آزمایش قرار دهد.

6 اردیبهشت 1403

10 علت برای اینکه افسانه زلدا در قالب انیمیشن بهتر از لایو اکشن است

اگر جمله ای وجود داشته باشد که هیچ یک از هواداران زلدا فکر نمی کردند که آن را بشنوند این است که فیلم لایو اکشن زلدا در راه است. با این حال، خوب یا بد، این واقعیتی است که در آینده با آن روبرو خواهیم شد. واقعیت جای پیچیده ای است، به خصوص تا آنجا که به یک سری...

17 بهمن 1402

هجوم کاربران برای یک بازی!

زومیت نوشت: یک بازی نو توانسته است در زمانی کوتاه به بیش از یک میلیون بازیکن هم زمان در استیم دست پیدا کند.

2 بهمن 1402

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد.

3 مهر 1402

یک خبر خوب برای هواداران پلی استیشن سونی

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول اضافه نمود. اضافه شدن امکان استریم به وسیله فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

حضور صنعتگران در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگاران، دکتر داود ثمری دبیر هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران امروز در حاشیه مراسم شروع به کار این دوره از رقابت ها در جمع خبرنگاران گفت: شناسایی نخبگان رباتیک کشور و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه هوش مصنوعی هدف این مسابقات...

6 اردیبهشت 1402

بازدید شبانه از سعدآباد در تعطیلات نوروز امکانپذیر شد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بازدید شبانه از سعدآباد در تعطیلات نوروز امکانپذیر شد.

28 اسفند 1401

چرا مردم طلای دست دوم می خرند؟

خرید طلا از روز های دور یکی از راه های حفظ ارزش دارایی به ویژه در میان بانوان بوده اما، همیشه یک مساله این سرمایه گذاری را با چالش روبرو کرده است؛ اجرت!

10 اسفند 1401

دولت قصد فروش مدارس خیرساز را ندارد

درحالی که از روز گذشته شائبه حضور مدارس خیرساز در فهرست مولدسازی اموال دولت بین بعضی خیرین ایجاد شده است، رییس سازمان خصوصی سازی اعلام نمود که این مدارس در فهرست طرح هایی قرار گرفته اند که باید تکمیل شوند و به هیچ وجه قصد فروش یا تهاتر آن ها وجود ندارد.

1 اسفند 1401

روبوتاکسی آمازون روی خط فراوری ، زوکس کاملا خودران است

زوکس واحد خودروی خودران کمپانی آمازون، اعلام نمود که با موفقیت یک روباتاکسی را با کارمندان این کمپانی به عنوان سرنشینان این تاکسی در یک جاده با هدف نزدیک کردن این روباتاکسی به فراوری تجاری و ورود به عرصه خدمات عمومی آزمایش نموده است.

27 بهمن 1401

سرگرمی در المپیا ، اوج لذت و هیجان در پناه موسیقی

مرکز استان واشنگتن، المپیا به خاطر فراوانی زیبایی های طبیعی، صحنه های موسیقی مجذوب کننده و یک مرکز هسته ای به عنوان یک منطقه تاریخی ملی شناخته شده است. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در جاذبه های گردشگری المپیا بگذرانید، مطمئن شوید که بعضی از دیدنی های...

22 دی 1401

6 گوشی مجذوب کننده سال 2022 که دست کم گرفته شدند

هر ساله شرکت های بزرگی مانند اپل، سامسونگ و گوگل گوشی های تازه خود را راهی بازار می نمایند و این گوشی ها سروصدای زیادی به راه می اندازند. اما در سال 2022 مطابق معمول چندین گوشی اندرویدی آنچنان که باید و شاید مورد توجه گسترده ای قرار نگرفتند. در این مطلب به...

12 دی 1401

حمل کوسه های شکار شده روی سر!

در سواحل موگادیشو، مرکز سومالی هر روز پس از شکار، می توان با جوانانی روبرو شد که کوسه های 3 تا 5 متری را بر روی سر و شانه های خود حمل می نمایند.

2 آذر 1401

افزایش شیفت های کاری کارگاه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان برای اجرای تعهدات

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از دو شیفت کردن 15 کارگاه راهسازی در راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل برای اجرای تعهدات اطلاع داد.

25 آبان 1401

درخشان: استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته جواب داد، دعوت قطری ها برای جام جهانی جای قدردانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی سرخپوشان با 2 مهاجم برابر تیم مس کرمان جواب داد و شیخ دیاباته توانست گلزنی کند.

6 آبان 1401

ضریب اشغال تاسیسات گردشگری سمنان در تابستان به 83 درصد رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ضریب اشغال تاسیسات گردشگری استان با رونق سفرهای تابستانی به بالای 83 درصد رسید.

25 مهر 1401

برگزاری 16 رویداد و برنامه مهم در هفته کودک کرمانشاه

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته ملی کودک 1401 پرداخت و گفت: حدود 16 رویداد و برنامه مهم در هفته کودک در کرمانشاه برگزار می گردد.

16 مهر 1401

جدیدترین قیمت برنج ایرانی ، رقابت وارداتی ها با برنج ایرانی

افزایش فراوری، واردات مناسب و اعلام خرید تضمینی برنج از سوی دولت، قیمت برنج ایرانی را در راستا کاهش قرار داده است.

30 شهریور 1401

نوشیدنی ای از دل هسته های خرما

قهوه خرما نوشیدنی ای تهیه شده از هسته های به ظاهر دور ریختنی خرما است که جمعی از بانوان بافقی به صورت سنتی آن را فراوری می نمایند.

24 شهریور 1401

فیلم تام کروز همچنان می فروشد

ماوریک جدیدترین فیلم تام کروز هنوز در گیشه ها مشتری دارد و با ادامه فروشش پیروز شده تا عنوان ششمین فیلم پرفروش گیشه های آمریکا در همه تاریخ را از آن خود کند.

1 شهریور 1401
تعداد: (130)