افزایش شیفت های کاری کارگاه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان برای اجرای تعهدات

به گزارش وبلاگ خطاطی، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از دو شیفت کردن 15 کارگاه راهسازی در راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل برای اجرای تعهدات اطلاع داد.

افزایش شیفت های کاری کارگاه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان برای اجرای تعهدات

عطاءالله اکبری روز سه شنبه در بازدید از مراحل ساخت بزرگراه زابل- زاهدان با تاکید بر عزم اداره کل راه و شهرسازی بر برداشتن همه موانع در مسیر ساخت بزرگراه در استان گفت: با وجود همه موانع کوچک و بزرگ تعهد کردیم صرف نظر از محدودیت های منابع مالی در سال 1401 بیش از 70کیلومتر بزرگراه در حوزه فعالیت خود آماده بهره برداری کنیم.

اکبری هزینه سنگین ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان را بیش از 20میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های این اداره کل تامین امکانات پشتیبان برای کارگاه های راهسازی با اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با وجود بدهی افزون بر 500 میلیارد تومانی به پیمانکاران تا به امروز اجازه تعطیلی هیچ کارگاهی داده نشده است، توضیح داد: در 120روز پیش رو برنامه ریزی شده است کار ساخت باند دوم در محورهای زاهدان -میرجاوه، زاهدان- زابل، زاهدان- بیرجند، زاهدان- نصرت آباد، کمربندی غربی شهر زاهدان، تکمیل قطعه یک زاهدان- خاش. زابل- زهک و اسکل آباد- بزمان بصورت دوشیفت وارد فاز نهایی گردد.

وی با اشاره به فرصت های خوب از دست رفته در سال های گذشته که منابع مالی کشور شرایط ایده آلی داشته است، اضافه نمود: باید با کوشش گسترده و استفاده از ظرفیت همه دلسوزان فرصت را دیگر از دست ندهیم و با همین شرایطی که بدست آوردیم سالی 70 تا 100کیلومتر باند دوم به بهره برداری برسانیم.

وبلاگ خطاطی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش شیفت های کاری کارگاه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان برای اجرای تعهدات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شیفت های کاری کارگاه های راهسازی شمال سیستان و بلوچستان برای اجرای تعهدات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید