نسل تازه مرسدس بنز S کلاس Guard معرفی گردید

به گزارش وبلاگ خطاطی، مدلی از مرسدس بنز که به عنوان خودروی زرهی مورد استفاده قرار می گیرد و نام کامل آن مرسدس بنز S680 Guard 4Matic است، خودرویی با فاصله محوری بلند که برای دریافت گواهینامه VPAM VR10 مهندسی شده است. مرسدس بنز S کلاس گارد بالاترین سطح از حفاظت بالستیک در یک وسیله نقلیه غیرنظامی را ارائه می دهد؛ به این معنا که در برابر اصابت گلوله و انفجار مقاومت می نماید.

نسل تازه مرسدس بنز S کلاس Guard معرفی گردید

مهندسان آلمانی به جای دست کاری در متریال S کلاس معمولی، کل ساختار بدنه را اصلاح کردند تا بیشترین مقاومت را در مرسدس بنز S کلاس گارد ایجاد نمایند. پنجره ها نسبت به حالت عادی 10 سانتی متر ضخیم تر شده است و برای خودرو از تایرهای ران فلت میشلین PAX استفاده نموده اند.

این لاستیک ها بعد از پنچری تا 30 کیلومتر توانایی حرکت دارد. از دیگر ویژگی های مرسدس بنز S کلاس گارد نسبت به نسخه عادی می توان به پنجره های هیدرولیکی اشاره نمود. این پنجره ها حتی در صورت بروز مشکل در پردازنده های الکترونیکی خودرو هم می تواند کار کند.

تصاویری از اصابت گلوله به مرسدس بنز S کلاس گارد

تصاویری از اصابت گلوله به مرسدس بنز S کلاس گارد

قبلی 1 از 2 بعدی

اگر یک انفجار در اطراف خودرو رخ دهد و یا در یک حمله مواد منفجره زیر ماشین قرار داده گردد، پوشش زرهی مرسدس بنز سرنشینان داخل کابین را در مقابل هرگونه آسیبی محافظت می نماید. این حفاظت به لطف پوشش زرهی قسمت زیر خودرو صورت می گیرد که به تازگی توسعه یافته است و تمام سطح زیر محفظه سرنشینان را پوشش می دهد. برای تقویت حفاظت در ساختار خودرو در نقاط بحرانی خاص مانند انتقال قدرت و در شکاف ها از سیستم های مشترک هوشمند استفاده شده است.

بعلاوه مرسدس بنز مجبور به انجام کالیبراسیون دوباره در فرمان و جعبه دنده خودرو شده است تا اضافه وزن خودرو را بهتر کنترل کند. درباره وزن خالص این خودرو بد نیست بدانید که نسخه گارد چیزی در حدود 4.2 تن سنگینی دارد. گفتنی است که علاوه بر صدور گواهینامه VR10 که سازمان معتبر بالستیک Ulm به آن اعطا نموده، این خودرو بعلاوه دارای رتبه ERV 2010 (وسایل نقلیه مقاوم در برابر مواد منفجره) نیز است.

بخش هیجان انگیز ماجرا قلب تپنده V12 مرسدس بنز S کلاس گارد است؛ همان پیشرانه ای که در میباخ S680 هم به کار می رود، اما این بار گشتاور آن از 900 به 800 نیوتن متر رسیده است. البته قدرت این پیشرانه دست نخورده به جای مانده است و همچنان 604 اسب بخار فراوری می نماید. به علت سنگینی بیش از حد، بیشینه سرعت مرسدس بنز S کلاس گارد تازه به 190 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نمای جلو مرسدس بنز S کلاس گارد S680

نمای پشت مرسدس بنز S کلاس گارد S680

نمای داخل مرسدس بنز S کلاس گارد S680

نمای داخل مرسدس بنز S کلاس گارد S680

قبلی 1 از 4 بعدی

در حال حاضر، مرسدس مایباخ S600 گارد با قیمت پایه 470 هزار یورو (به علاوه مالیات بر ارزش افزوده) در آلمان به فروش می رسد. S600 یکی دیگر از وسایل نقلیه زره پوش خانواده دایملر است که شامل G500 گارد، GLE 350 D 4MATIC گارد، GLE 500 4MATIC گارد، S500 گارد می گردد. فراوری یک دستگاه مرسدس بنز S کلاس گارد حدود 51 روز به طول می انجامد.

ضمناً، رسانه های آلمانی تأکید نموده اند که با توجه به معرفی این محصول، مرسدس بنز دیگر نمی خواهد لیموزین S680 پولمن را به بازار عرضه کند.

آگهی های خرید و فروش خودرو مرسدس بنز

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خطاطی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "نسل تازه مرسدس بنز S کلاس Guard معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل تازه مرسدس بنز S کلاس Guard معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید