قیمت دو خودروی ساینا و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ خطاطی، خودروی ساینا با کاهش 4 میلیون تومانی نسبت روز معاملاتی پنجشنبه روبرو شد. در واقع ساینا در روز پنج شنبه با قیمت 207 میلیون تومان خرید و فروش می شد و امروز به کانال 204 میلیون تومان عقب نشینی کرد. البته ساینا در واپسین روز معاملاتی هفته گذشته کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی قبل خود را به ثبت رسانده بود.

قیمت دو خودروی ساینا و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ خطاطی، ساینا هفته گذشته را با قیمت 208 میلیون تومان شروع کرد و این فرایند را تا چهارشنبه حفظ کرد. اما در روز پنجشنبه با افت قیمت یک میلیون تومانی به 207 میلیون تومان رسید.

در مقایسه با ماه قبل هم، اعداد و ارقام، کاهش 8 میلیون تومانی را نشان می دهد. در روز چهارشنبه 15 تیر ماه 1401 ساینا با قیمت 212 میلیون تومان معامله می شد. در نخستین روز سال جاری نیز این خودرو 193 میلیون قیمت داشت. 365 روز قبل هم 150 میلیون تومان خرید و فروش می شد و در این مدت افزایش 54 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

قیمت بازار و کارخانه ساینا و ساینا S

قیمت ساینا S بدون تغییر نسبت به پنجشنبه روی سطح 216 میلیون تومان ایستاد. در هفته گذشته نیز ساینا S تغییر قیمتی محسوسی نداشت و نسبت به کاهش قیمت مقاومت کرد. جالب است بدانید که در طول یک ماه اخیر نیز ساینا S تنها کاهش یک میلیون تومانی را تجربه کرده است.

اما در آن سو از ابتدای سال جاری تا به امروز افزایش 18 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در مورد قیمت کارخانه و بازار ساینا و ساینا S نیز یک تفاوت قیمت قابل توجه وجود دارد. در حال حاضر سایپا ساینا و ساینا S را به ترتیب به قیمت 124 میلیون و 725 هزار تومان و 169 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می رساند. این اعداد نشان می دهد که اختلاف قیمت کارخانه ساینا با بازار 79 میلیون تومان و ساینا S بیش از 46 میلیون تومان است.

منبع: فرارو

به "قیمت دو خودروی ساینا و ساینا S در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دو خودروی ساینا و ساینا S در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید