فیلم تام کروز همچنان می فروشد

به گزارش وبلاگ خطاطی، ماوریک جدیدترین فیلم تام کروز هنوز در گیشه ها مشتری دارد و با ادامه فروشش پیروز شده تا عنوان ششمین فیلم پرفروش گیشه های آمریکا در همه تاریخ را از آن خود کند.

فیلم تام کروز همچنان می فروشد

به گزارش وبلاگ خطاطی ، تاپ گان: ماوریک با ادامه فروش در سینماهای آمریکا از فروش انتقام جویان: جنگ ابدیت هم فراتر رفت و به ششمین فیلم پرفروش در تاریخ سینماهای آمریکا بدل شد.

این فیلم در آمریکا تا به امروز 679 میلیون دلار کسب نموده که برای پشت سر گذاشتن انتقام جویان: جنگ ابدیت با فروش 678 میلیون دلار که تا به امروز عنوان ششمین فیلم پرفروش را داشت، کافی بود.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی گزارش داد، عبور از این فیلم اهمیت ویژه ای دارد زیرا جنگ ابدیت به عنوان قسمت نخست از خاتمه بازی در سال 2019 که به اوج حماسی مارول بدل شد، همراهانی 10 ساله داشت.

در هر حال ماوریک به لطف تبلیغات شفاهی و تماشاچیانی که چند بار به تماشای فیلم رفتند، همچنان احتمالات مختلف را زیر پا می گذارد و بعید نیست بتواند فیلم پرفروش پلنگ سیاه در سال 2018 را که فروشی 700.4 میلیون دلاری را ثبت کرد نیز بگیرد و در ردیف 5 فیلم پرفروش همه تاریخ سینمای آمریکا جای خود را تثبیت کند.

این فیلم احتمالا همچنان به اکرانش ادامه می دهد و فروش بلیت هایش متوقف نخواهد شد زیرا تا نوامبر که فیلم بعدی پلنگ سیاه با عنوان پلنگ سیاه: واکاندا برای همواره اکران گردد، گیشه سینماها فیلم مشهور چندانی نخواهند دید.

تاپ گان: ماوریک در سطح بین المللی نیز بیش از 700 میلیون دلار فروش نموده و این در حالی است که در چین و روسیه اکران نشده است. بریتانیا با 95 میلیون دلار، ژاپن با 82 میلیون دلار، کره جنوبی با 62 میلیون دلار و استرالیا با 60 میلیون دلار بیشترین استقبال را از این فیلم به عمل آوردند. این فیلم در فرانسه هم 52.8 میلیون دلار فروخت و تا به امروز با فروش 1.379 میلیارد دلار سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سطح جهانی است.

جدیدترین مطالب

تام کروز همچنان گیشه ها را درمی نوردد

فرود اکشن تام کروز روی فرش قرمز!

رقابت روسیه و آمریکا برای ساخت نخستین فیلم در فضا

این فیلم از ماه می (اوایل خرداد) اکران شده و اولین آخر هفته اکرانش را با فروش 160.5 میلیون دلاری آغاز کرد و 10 هفته در لیست 5 فیلم برتر ماند.

ماوریک ساخته جوزف کوشینسکی اولین فیلم کروز است که در اولین آخر هفته اکرانش فروشی بیش از 100 میلیون دلار را تجربه کرد و در عین حال اولین فیلم اوست که فروشی بیش از یک میلیارد دلار کسب نموده است. وی در این فیلم آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده دارد تا برای یک ماموریت خطرناک آماده شوند.

منبع: خبرکانادا

به "فیلم تام کروز همچنان می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تام کروز همچنان می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید