47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد.

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد

کارگاه های آموزشی هفته گردشگری در سال 1402 که با همکاری مؤسسات آموزش گردشگری سراسر کشور و انجمن مؤسسات آموزشی برگزار می گردد، به این توضیح است:

  • روز سه شنبه چهارم مهر از ساعت 17 تا 20 کارگاه حفظ و احیای فرهنگ غذایی و سفره ایرانی در راستای گردشگری و کارگاه تجربه زیسته سبز برگزار می گردد.
  • روز چهارشنبه پنجم مهر ساعت 17 تا 20 دو کارگاه گردشگری سبز با تاکید بر توسعه پایدار و سیر تا پیاز تغذیه در طبیعت گردی در شهرهای تهران و کرج برگزار می گردد. در همین روز سمینار و میزگرد سرمایه گذاری در گردشگری سبز از ساعت 9:30 تا 13 در رشت برپا خواهد شد. در همین روز از ساعت 17:30 تا 19:30 کارگاه سرمایه گذاری سبز در گردشگری آبی به وسیله فعالان گردشگری بندرعباس برپا خواهد شد.
  • راهنمای گردشگری در تعامل با اقامتگاه بومگردی و رویکرد نوین گردشگری بر پایه جوامع محلی در گرگان و اراک برگزار خواهد شد.
  • اما روز پنجشنبه ششم مهر نیز نقش بومگردی ها در توسعه گردشگری کشاورزی، اخلاق و کدهای رفتاری در گردشگری، خلاقیتهای گردشگری در راه اندازی کسب و کارهای جامعه بنیاد، اندیشه سبز گردشگری برای بچه ها، مدیریت سبز تأسیسات گردشگری، آشنایی با ایمنی در اماکن آبی طبیعتی و نقش سرمایه گذاری سبز در حفاظت و احیای منطقه ها طبیعی به ترتیب در شهرهای بوشهر، کرج، تهران، بجنورد و چالوس برگزار خواهد شد.
  • از راهنمای سفر تا راهبردی سفر و نقش بانوان در گردشگری دو کارگاهی خواهد بود که روز آدینه هفتم مهر در تهران و اراک برگزار می گردد.
  • نشستهای مجازی روز شنبه هشتم مهر نیز با عنوان گردشگری سبز، بومگردی جوامع پایدار محلی، گردشگری بر پایه جوامع محلی مطالب اصول توسعه پایدار، نگاهی به گردشگری پایدار، اخلاق و کدهای رفتاری، نقش بانوان در توسعه پایدار محلی، نقش صنایع دستی در توسعه پایدار اقتصاد روستا و آشنایی با برندینگ سبز شهری با مدل سرمایه گذاری سبز از ساعت 9 تا 21 در شهرهای کرج، ملایر، رشت، تهران و بندرعباس برگزار می گردد.
  • کارگاه های صنایع دستی درآمدی پایدار در گردشگری، رهروی راهگشا، تعامل با طبیعت، گردشگری مزرعه پس از برداشت، گردشگری و مدیریت مقصد، تأثیر کدهای اخلاقی بر رضایتمندی گردشگران، ارزیابی شاخص های پایدار و سبز، کاروانسرا؛ تجلی مشارکت جامعه محلی، رفتارگرایی زیست محیطی، کدهای اخلاقی در منطقه ها حفاظت شده و پرنده نگری، لزوم توجه به مفهوم بازاریابی اجتماعی در کسب و کارهای گردشگری، آشنایی با GPS، اصول کسب و کار گردشگری کشاورزی با رویکرد پایداری از جمله برنامه های حضوری و مجازی روز نهم مهر است.
  • روز دهم مهر نیز کارگاهی با عنوان نگاه به اخلاق در گردشگری و روز سه شنبه یازدهم مهر میزگرد تبیین ابعاد گردشگری پایدار در ایران امروز، توسعه پایدار گردشگری براساسLEED، تکنولوژی و هوش مصنوعی، بازاریابی و فروش در اقامتگاه های بومگردی، استودیو گردشگری خلاق برگزار خواهند شد.
  • نقش مردم محلی در حفاظت از ارزشهای طبیعی و فرهنگی، از گذشته تا به حال زمین عنوان کارگاه های روز چهارشنبه 12 مهر خواهد بود.
  • در روز آخر هم توانمندسازی راهنمایان محلی با گرایش گردشگری پایدار در بوشهر به صورت مجازی برگزار می گردد.
  • یک دوره توانمندسازی راهنمایان محلی ویژه استان کردستان هم به صورت حضوری در سنندج برگزار می گردد.
منبع: همگردی

به "47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید