اخبار صنعت

10 علت برای اینکه افسانه زلدا در قالب انیمیشن بهتر از لایو اکشن است

اگر جمله ای وجود داشته باشد که هیچ یک از هواداران زلدا فکر نمی کردند که آن را بشنوند این است که فیلم لایو اکشن زلدا در راه است. با این حال، خوب یا بد، این واقعیتی است که در آینده با آن روبرو خواهیم شد. واقعیت جای پیچیده ای است، به خصوص تا آنجا که به یک سری...

17 بهمن 1402

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می آورد؟ ، چگونه لنت اصلی بخریم؟

لنت ترمز تقلبی خودرو یکی از خطرناک ترین قطعات مربوط به خودرو است. این قطعه نه تنها به شما آسیب مالی می رساند بلکه با جان شما هم بازی می نماید. اما راه های شناسایی لنت ترمز جعلی چیست و لنت اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

6 آذر 1402

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر برگزار می گردد.

3 مهر 1402

حضور صنعتگران در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگاران، دکتر داود ثمری دبیر هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران امروز در حاشیه مراسم شروع به کار این دوره از رقابت ها در جمع خبرنگاران گفت: شناسایی نخبگان رباتیک کشور و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه هوش مصنوعی هدف این مسابقات...

6 اردیبهشت 1402

هنرنمایی تسلا در صحنه عجیب ترین تصادف آمریکا

یک تصادف عجیب و غریب از طریق دوربین تسلا ضبط شده است، که در عین حال عملکرد سیستم اتوپایلوت تسلا در جلوگیری از تصادف را به نمایش گذاشته است.

7 فروردین 1402

منصوریان:شکل بازی استقلال را می شناسیم، مصدومان زیادی داریم، ولی به جوانان تیم امید داریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:شکل بازی استقلال را می شناسیم و این تیم را بررسی کردیم و امیدواریم برترین نمایش خود را ارائه دهیم.

21 اسفند 1401

طرز تهیه قورمه سبزی بدون گوشت

قرار نیست همواره قورمه سبزی با گوشت بپزد و عالی باشد، یک وقت هایی هم ممکن است مهمان گیاه خوار داشته باشیم یا گوشت قرمز برایمان ضرر داشته باشد یا اصلا گوشت در دسترس نداشته باشیم.

5 اسفند 1401

دولت قصد فروش مدارس خیرساز را ندارد

درحالی که از روز گذشته شائبه حضور مدارس خیرساز در فهرست مولدسازی اموال دولت بین بعضی خیرین ایجاد شده است، رییس سازمان خصوصی سازی اعلام نمود که این مدارس در فهرست طرح هایی قرار گرفته اند که باید تکمیل شوند و به هیچ وجه قصد فروش یا تهاتر آن ها وجود ندارد.

1 اسفند 1401

روایت تکان دهنده خلبان فانتوم ارتش از تعقیب آدم فضایی ها ، از پیچ شمرون تا باغ های کرج در آن شب کذایی چه گذشت؟

همشهری در هفته ای که به انتها رسید ، گزارشی منتشر کرد از شبی که در پیج شمیران تهران یک جسم عجیب و نورنی دیده شد و ارتش دو جنگنده فانتوم اف 4 را برای محافظت از مردم تهران به آسمان فرستاد. این بخشی از گزارش است که محمد کرباسی بر اساس مستندان آن پرونده نوشته...

28 بهمن 1401

روبوتاکسی آمازون روی خط فراوری ، زوکس کاملا خودران است

زوکس واحد خودروی خودران کمپانی آمازون، اعلام نمود که با موفقیت یک روباتاکسی را با کارمندان این کمپانی به عنوان سرنشینان این تاکسی در یک جاده با هدف نزدیک کردن این روباتاکسی به فراوری تجاری و ورود به عرصه خدمات عمومی آزمایش نموده است.

27 بهمن 1401

سفری 4 روزه به آنکارا

سفری 4 روزه به آنکار، مرکز ترکیه! یکی از مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان شهر آنکارا مرکز مدرن کشور ترکیه است. این شهر برخلاف استانبول که چهره ای تاریخی به خود گرفته است همواره توانسته تا از جنگ ها دور بماند و لذا اکنون شهری مدرن در دل ترکیه شده است. اگر به...

20 بهمن 1401

آبشار آبتاف یکی از دیدنی های استان ایلام به شمار می رود

تریپ یار/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، آبشار آبتاف یکی از دیدنی های استان ایلام به شمار می رود.

19 بهمن 1401

ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقی

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، آلودگی هوا در شهر های صنعتی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی اطلاع داد.

4 بهمن 1401

این قرص خوراکی انسولین، انسولین را به صورت مستقیم با ریز موتورهای شیمیایی وارد روده و سپس جریان خون می نماید

چقدر خوب می شد که بیماران به جای تزریق انسولین می توانستند دوز مورد احتیاج را بخورند. اما عملا در دیابت نوع یک چنین چیزی غیرممکن بوده و انسولین خوراکی موثر یک رویا است.

25 دی 1401

مغز متفکر پرسپولیسی ها رسما به تراکتور پیوست

مربی اسپانیایی و سابق پرسپولیس رسما به تیم تراکتور تبریز پیوست تا در کنار سرمربی تازه این تیم قرار بگیرد.

21 آذر 1401

فستیوال های ترکیه

آشنایی با فستیوال های ترکیهبرای اینکه لحظات خوشی را در ترکیه سپری کنید، فستیوال های مشهوری که در شهرهای بزرگ آن برگزار می گردد را از دست ندهید. در هر نقطه و در هر فصلی از سال می توانید به فستیوال های ترکیه بروید و تعطیلات خود را با فعالیت های فرهنگی متنوع...

18 آذر 1401

ضریب اشغال تاسیسات گردشگری سمنان در تابستان به 83 درصد رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ضریب اشغال تاسیسات گردشگری استان با رونق سفرهای تابستانی به بالای 83 درصد رسید.

25 مهر 1401

پیگیری مصوبات و توافقات میان رؤسای جمهور کشورها در دومین مجمع مالی خزر

معاون اول رئیس جمهور گفت: در دومین مجمع مالی خزر مصوبات و توافقات میان رؤسای جمهور کشورهای حاشیه خزر برای برطرف موانع پیگیری می گردد.

14 مهر 1401

کشف مقبره ای باستانی مملو از گنجینه جواهرات و آثار تاریخی در پرو

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف مقبره ای باستانی مملو از گنجینه جواهرات و آثار تاریخی در پرو صورت گرفت.

5 مهر 1401

نوشیدنی ای از دل هسته های خرما

قهوه خرما نوشیدنی ای تهیه شده از هسته های به ظاهر دور ریختنی خرما است که جمعی از بانوان بافقی به صورت سنتی آن را فراوری می نمایند.

24 شهریور 1401
تعداد: (148)