ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقی

به گزارش وبلاگ خطاطی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، آلودگی هوا در شهر های صنعتی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی اطلاع داد.

ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقی

به گزارش ایسنا؛ صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب منطقه ها کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهر های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در بعضی نقاط نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد بعلاوه طی پنج روز آینده در جنوب استان های فارس و بوشهر و در بعضی نقاط استان های واقع در سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان سه شنبه (4 بهمن) در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: طی سه روز آینده دریای عمان و غرب تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (2 بهمن) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (3 بهمن) کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (اول و دوم بهمن) بندرعباس با دمای 21 درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای 25- و 22- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو

به "ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید