ZFOLD بازهم بزرگتر می شود؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، زومیت نوشت: گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالاً بدنه سبک تر و نمایشگر عریض تری نسبت به زد فولد 5 خواهد داشت.

ZFOLD بازهم بزرگتر می شود؟

گوشی های تاشدنی سامسونگ از مجذوب کننده ترین محصولات این شرکت هستند؛ با این حال، صفحه نمایش باریک سری گلکسی زد فولد مورد پسند همه کاربران نیست و آن ها سال ها است که از این برند می خواهند صفحه نمایش را کمی عریض تر کند. به نظر می رسد سامسونگ این تغییر را در گلکسی زد فولد 6 اجرا خواهد کرد.

شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهند سامسونگ با گلکسی زد فولد 6 نسبت تصویر نمایشگر خارجی و نمایشگر داخلی را تغییر خواهد داد. این گوشی با کدنام Q6 تولید می شود.

به طور دقیق تر گفته شده است که سامسونگ طراحی متفاوتی را برای صفحه نمایش زد فولد 6 نسبت به گلکسی زد فولد 5 ایجاد کرده است. با این حال، هنوز تأیید نشده است که آیا نسبت تصویر عریض تر از زد فولد 5 خواهد بود یا خیر.

این تصاویر غیررسمی هستند

ظاهراً طراحی سری نو گوشی سامسونگ با سری گلکسی S25 مطابقت دارد. علاوه بر این، گلکسی زد فولد 6 از بدنه سبک تری نسبت به مدل قبلی خود بهره می برد و ضخامت لولا را نیز کاهش می دهد.

سامسونگ، نسل قبل این گوشی یعنی گلکسی زد فولد 5 را به گونه ای طراحی کرده است که لولای آن هنگام بسته شدن، هیچ فاصله ای بین دو نیمه باقی نمی گذارد. حالا سامسونگ فقط باید گوشی را نازک و سبک تر و صفحه نمایش عریض تری را معرفی کند تا دستگاهش کم نقص تر شود.

شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5 حاشیه های نازک تر و نمایشگر بزرگ تری دارد.

گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 احتمالاً تا هفت ماه دیگر عرضه خواهند شد. این دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهند برد که بسیار قدرتمند و کارآمد است. قیمت گوشی تاشدنی نو سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ZFOLD بازهم بزرگتر می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ZFOLD بازهم بزرگتر می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید