بروجرد امسال با قطعی آب روبرو نیست

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شهرستان امسال با قطعی آب روبرو نمی شود.

بروجرد امسال با قطعی آب روبرو نیست

احمد گودرزیان در گفت وگو با وبلاگ خطاطی، اظهار کرد: خوشبختانه امسال بروجرد با قطعی آب روبرو نحواهد شد و در این راستا مسئله ای وجود ندارد.

وی شرح داد: در راستای آب شرب روستاها نیز مسئله ای وجود ندارد فقط گاهی اوقات قطعات برق چاه ها سرقت می شود که این امر باعث قطعی آب می شود.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: هم اکنون که در فصل گرما قرار داریم، می طلبد که مصرف آب به صورت بهینه و مدیریت شده باشد تا روستائیان بیشتری بتوانند از آب استفاده کنند.

گودرزیان اضافه کرد: مصرف بهینه آب یکی از مسائل ضروری امروز است که باید مد نظر مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش مصارف غیرضروری آب از جمله شستشوی حیاط، اتومبیل و تراس با آب شرب، کاهش مدت زمان استحمام، عدم آبیاری باغچه منازل با آب آشامیدنی و استفاده از آب خاکستری در این زمینه، نصب سایبان برای کولرهای آبی در راستای افزایش راندمان و استفاده از شیرآلات اهرمی و چشمی به ویژه در ادارات و کنترل شیرآلات برای جلوگیری از هدر رفت آب روش های آسانی است که می تواند مشترکان را در مدیریت مصرف آب یاری کند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه ترکیدگی و نشت آب، فوراً با سامانه 122 تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع ترکیدگی اقدام و از هدر رفت آب جلوگیری شود.

گودرزیان اظهار کرد: مشترکین و مصرف کنندگان رسالت مهمی را بر عهده دارند و هر فرد موظف است تا مصارف خود را به گونه ای هوشمندانه مدیریت کرده تا ایام تابستان را بدون هیچ گونه مسئله ای پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بروجرد امسال با قطعی آب روبرو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروجرد امسال با قطعی آب روبرو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید