بیانی: حرف های مربی استقلال بی احترامی به نساجی بود، انرژی منفی ندهید!

به گزارش وبلاگ خطاطی، مربی نساجی مازندران گفت: اعضای تیم استقلال باید به خودشان انرژی بدهند و نباید از فوتبال ناپاک و داوری حرفی بزنند.

بیانی: حرف های مربی استقلال بی احترامی به نساجی بود، انرژی منفی ندهید!

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خطاطی، درباره تساوی بدون گل نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال شرایط خوبی داشته و در صدر جدول قرار گرفته است و می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. قبل از این ملاقات من و ساکت الهامی دوست داشتیم دو بازیکن سربازشان حضور داشته باشند. ای کاش اجازه می دادند سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این 10 بازی به جامانده از لیگ حضور پیدا می کردند. از بازی نکردن این دو بازیکن کسی سود نمی برد. نبود آنها به فوتبال ملی و خودشان می زند.

وی اضافه نمود: می دانستیم استقلال چگونه بازی می نماید و نقطه ضعف و قوت شان را شناسایی نموده بودیم. شرایط سختی داریم و در همه بازی ها به نوعی میهمان هستیم و با این پروازهای فشرده بازی می کنیم. بازیکنان نساجی فوتبال بازی می نمایند و دیروز دیدید که دفاعی بازی نکردیم. از ثانیه ای که داور سوت زد فوتبال روی زمین را به اجرا گذاشتیم و به استقلال هم فشار آوردیم. در مجموع هم استقلال می توانست برنده گردد و هم نساجی.

مربی نساجی مازندران با اشاره به اعتراض مربیان و بازیکنان استقلال به صحنه مشکوک به پنالتی در اواخر بازی اعلام کرد: مصاحبه های بعد از بازی از سوی استقلالی ها خوب نبود. اگر فوتبالی خوبی بازی نموده ایم باید بگویند نساجی خوب بود. مربی استقلال درباره پنالتی صحبت کرد در صورتی که بیشتر کارشناسان داوری گفتند که پنالتی نبوده است. ما هم از اشتباهات داوری ضرر نموده ایم به خصوص ملاقات با پرسپولیس که برای ما بی جهت آفساید گرفتند و گل سالم را مردود کردند. حرف های مربی استقلال (صالح مصطفوی) در نشست خبری بعد از بازی قشنگ نبود چون بی احترامی به نساجی بود.

بیانی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در این فصل توضیح داد: برنامه های استقلال در همه بازی ها این است که گل نخورد و می بینیم 20 بازی است که نباخته اند. ما هم می دانستیم آنها می خواهند گل بزنند و سپس از گل شان دفاع نمایند. استقلال از اشتباهات حریفان به نحو احسن استفاده می نماید. چرا استقلال نباید قهرمان نگردد؟ سه بازیکن خارجی دارد و سرمایه گذاری نموده اند که قهرمان شوند.

وی در خصوص برخورد گرمی که با فرهاد مجیدی قبل از بازی داشت، گفت: به مجیدی گفتم ان شاء الله قهرمان می شوید. با استقلال زندگی نموده ام و آرزویم قهرمانی این تیم است. برخورد فرهاد خوب بود. او مربی خوبی بوده و اینجا (استقلال) برای او تجربه بزرگی است. فرهاد باید فکر کند یزدانی و مرادمند مصدوم هستند و اگر تمرکزش را روی مسائل این چنینی بگذارد آسیب می بیند. مجیدی نباید اجازه دهد انرژی تیمش و هواداران کم گردد. روزبه چشمی و محمد دانشگر بازیکنان کوچکی هستند؟ عارف غلامی بازیکن فیکس استقلال بود که پس از مدت ها آماده شده است. انرژی منفی به استقلال لطمه می زند.

مدیریت استقلال نباید اجازه می داد کار به اینجا بکشد. مربی نساجی با بیان این جمله ادامه داد: از صحبت های یزدانی در یکی از برنامه های تلویزیونی خیلی ناراحت شدم که گفت جوانی اش در حال نابود شدن است. در همه جای جهان باید امتیازی برای ورزشکار ملی پوش قائل شوند. چرا باید جوانی مثل یزدانی نابود گردد؟ اگر لج و لجبازی و غرض ورزی را نداشته باشیم همه از تماشا بازی ها لذت می برند. استقلال صاحب دو تیم است و نیمکت قوی دارد. استقلالی ها باید به خودشان انرژی بدهند و نباید صحبت از فوتبال ناپاک و داوری نمایند. چرا به جای اینکه بگویند علیرضا حقیقی روز خوبی داشت از داوری حرف می زنند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانی: حرف های مربی استقلال بی احترامی به نساجی بود، انرژی منفی ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: حرف های مربی استقلال بی احترامی به نساجی بود، انرژی منفی ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید