تاریخ عرضه هیتمن 3 اعلام شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، طبق گفته استودیوی IO Interactive بازی هیتمن 3 (Hitman 3) در تاریخ 20 ژانویه 2021 (1 بهمن) عرضه خواهد شد. بازی در دو نسخه استاندارد و لوکس عرضه می گردد. همچنین برای پیش خرید بازی، آیتم های ظاهری اضافه ای به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه هیتمن 3 اعلام شد

سال 2016 توسعه دهنده های بازی هیتمن نسخه جدیدی از این سری بازی را عرضه کردند. این نسخه جدید که فقط هیتمن نام داشت، یک بازنگری (ریبوت) برای سری هیتمن بود. هیتمن جدید دوباره هسته گیم پلی آرام و پازل گونه این سری که در بازی هیتمن: پول خون (Hitman: Blood Money) به بهترین شکل ممکن وجود داشت را بازگرداند. چند سال بعد، هیتمن 2 عرضه شد که اساسا همان هیتمن 2016 همراه با بهبودهای جزئی و مجموعه ای از مراحل باکیفیت بود.

سال میلادی بعدی قرار است آخرین قسمت از بازنگری های هیتمن که سه گانه دنیای قتل نام دارند عرضه شوند. انتظار داریم مثل دو نسخه قبلی بازی هیتمن شاهد محیط هایی باز و عظیم باشیم و دوباره بتوانیم به ده ها روش خلاقانه هدف خود را به قتل برسانیم. هیتمن 3 برای اولین بار به ما اجازه تجربه هیتمن با استفاده از هدست واقعیت مجازی را می دهد.

هیتمن 3 دو نسخه متفاوت دارد؛

  • نسخه استاندارد که فقط بازی اصلی را در خود دارد.
  • نسخه لوکس (Deluxe) در کنار بازی اصلی حاوی محتوای اضافه است. این محتوا لباس و آیتم های داخل بازی، مراحل اضافه ویژه نسخه لوکس، ساندترک های دیجیتالی، توضیحات کارگردان برای معرفی مراحل و کتاب هنری دیجیتالی به نام دنیای هیتمن را شامل می گردد.

کسانی که بازی را پیش خرید نموده اند به پکیج سه گانگی دست پیدا می نمایند. این پکیج شامل سه دسته سه تایی از آیتم های ظاهری است. هر دسته از آیتم ها حاوی یک کت شلوار برای مامور 47، اسلحه کمری خفه کن دار معروف مامور 47 و کیف او هستند. برای هر کدام از آیتم ها سه رنگ مختلف که هر کدام مربوط به یکی از نسخه های سه گانه جدید هیتمن هستند وجود دارد. رنگ سفید مربوط به بازی اول، رنگ قرمز مربوط به بازی دوم و رنگ سیاه مربوط به بازی سوم است.

بازی هیتمن 3 روز 20 ژانویه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (به وسیله فروشگاه اپیک گیمز) و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. هیتمن 3 برای دارندگان بازی روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روی کنسول های نسل بعدی رایگان خواهد بود. البته نسخه پلی استیشن بازی محدودیت دارد و فقط کسانی که بازی را به طور دیجیتالی برای پلی استیشن 4 خریده اند می توانند به بازی را روی پلی استیشن 5 هم داشته باشند. این محدودیت برای نسخه ایکس باکس بازی وجود ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه هیتمن 3 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه هیتمن 3 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید