جمعیت هلال احمر گیلان در حالت آماده باش است

به گزارش وبلاگ خطاطی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نجاتگران این نهاد امدادی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

جمعیت هلال احمر گیلان در حالت آماده باش است

سیاوش غلامی گفت: در پی پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر سطح نارنجی شرایط جوی در گیلان، 180 نفر از کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با 80 دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودرو های کمک دار و خودرو های پشتیبانی، در حالت آماده باش کامل هستند.

او افزود: امدادگران هلال احمر در 44 پایگاه به صورت شبانه روزی در جاده ها برای خدمات رسانی به شهروندان گیلانی و گردشگران و دیگر نیرو های داوطلب در 400 خانه هلال روستایی در حالت آماده قرار دارند تا در صورت نیاز به کمک دیگر نیرو ها به مردم خدمات رسانی کنند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان و صدور هشدار نارنجی؛ آسمان استان برای روز های دوشنبه و سه شنبه بارانی، بعضی نقاط رگباری و شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها، وزش باد و رعد و برق و بعضی نقاط شدید و در منطقه ها مستعد احتمال تگرگ وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین گفت: هموطنان و مسافران برای ایمنی بیشتر به هشدار های پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

مردم از هرگونه تردد و توقف در مجاورت منابع آبی و منطقه ها دشتی با احتمال وقوع صاعقه، جاری شدن روان آب و سقوط اجسام و درختان با توجه به وزش باد جدا پرهیز کنند.

فاصله گرفتن از رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در تردد جاده ای، اجتناب از سفر های غیرضروری در جاده های کوهستانی در شرایط کنونی ضروری و لازم است.

وبلاگ خطاطی گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جمعیت هلال احمر گیلان در حالت آماده باش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت هلال احمر گیلان در حالت آماده باش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید