فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارگاه ساخت ضریح شهدای 72 تن بازدید کرد

به گزارش وبلاگ خطاطی، تهران (پانا) - امیر سرتیپ کیومرث حیدری از کارگاه ساخت سقف ضریح شهدای 72 تن، در شیراز بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارگاه ساخت ضریح شهدای 72 تن بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان این بازدید، خدمت کردن در راه ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) را از عنایات خاص الهی دانست و گفت: ما هرچه خود را به دستگاه با عظمت سیدالشهدا (ع) وصل کنیم موجبات رضای الهی را فراهم می نماید و این اتقاق رخ نمی دهد مگر آنکه حضرت فاطمه الزهرا (س) عنایتی نسبت به محبین حضرت امام حسین (ع) داشته باشند.

وی ادامه داد: همه ما باید به پیروی و عمل به سیره ائمه معصومین (ع)، به عنوان یک وظیفه شرعی پایبند باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عمل به سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گشایش دهنده زندگی بوده و موجبات عاقبت به خیری را فراهم می نماید و اگر عمل به این سیره مطهر خالصانه اتفاق بیافتد، ما خداگونه در زندگی خود رفتار و رستگار می شویم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، این بازدید را از توفیقات الهی دانست و ضمن قدردانی از رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، برای تمامی هنرمندان و خادمین این ستاد آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

بر اساس این گزارش، پروژه ساخت سقف ضریح مطهر شهدای 72 تن حرم مطهر امام حسین (ع) به همت هنرمندان درودگر، خاتم کار و معرق کار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در حال ساخت است و تا به امروز نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارگاه ساخت ضریح شهدای 72 تن بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارگاه ساخت ضریح شهدای 72 تن بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید