معرفی 16 مستعد کرمانی برای فوتبال زیر 16 سال

به گزارش وبلاگ خطاطی، رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال کرمان با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی از معرفی 16 مستعد برای فوتبال زیر 16سال ایران اطلاع داد.

معرفی 16 مستعد کرمانی برای فوتبال زیر 16 سال

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار از ، به بیان گزارشی از طرح استعدادیابی برای تیم ملی زیر 16 سال در استان کرمان پرداخت و گفت: استعدادیابیِ رده سنی زیر 16 سال از مرداد ماه 1400 در 6 پایگاه استان کرمان انجام شد.

او اضافه نمود: استعدادیابی پایگاه یک با حضور 60 شرکت کننده از شهرستان های کهنوج، جیرفت، منوجان، قلعه گنج، فاریاب، رودبار و عنبرآباد در استادیوم میثم کهنوج انجام شد و در نهایت 10 نفر به مرحله بعد راه یافتند.

امیرخسروی توضیح داد: استعدادیابی پایگاه 2 هم با حضور 120 شرکت کننده از شهرستان های سیرجان، بافت، ارزوئیه و رابر در محل استادیوم شماره 2 گل گهر سیرجان انجام و 10 نفر انتخاب شدند.

او بیان نمود: استعدادیابی پایگاه 3 هم با حضور 150 شرکت کننده از شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک در محل استادیوم تختی رفسنجان انجام شد که در نهایت 10 نفر برای حضور در مرحله بعد انتخاب شدند.

رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: استعدایابی پایگاه 4 هم با حضور 50 شرکت کننده از شهرستان بم در محل استادیوم تختی بم انجام و در این مرحله 5 نفر انتخاب شدند.

امیرخسروی توضیح داد: استعدادیابی پایگاه 5 هم با حضور 70 شرکت کننده از شهرستان های نرماشیر، فهرج و ریگان در محل استادیوم شهدای فهرج انجام و 5 نفر معرفی شدند.

او اضافه نمود: استعدادیابی پایگاه 6 هم با حضور 45 شرکت کننده از شهرستان های زرند، راور، کوهبنان و بردسیر و 60 شرکت کننده از شهرکرمان وحومه در کرمان انجام شد که از کرمان و حومه 6 نفر و بقیه شهرستان ها 4 نفر انتخاب شدند.

امیرخسروی بیان نمود: در انتها، طرح استعدادیابی با حضور 50 منتخب منطقه ها (6 پایگاه استعدادیابی) در محل استادیوم سلیمی کیای کرمان انجام و 16 مستعد برای تیم ملی زیر 16 سال انتخاب شدند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی 16 مستعد کرمانی برای فوتبال زیر 16 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 16 مستعد کرمانی برای فوتبال زیر 16 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید