مودریچ: امباپه باید از پاری سن ژرمن جدا گردد، دل مان برای گلزنی ها و شخصیت رونالدو تنگ شده است

به گزارش وبلاگ خطاطی، هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است امباپه برای رسیدن به سطحی بالاتر در فوتبال باید پاری سن ژرمن را ترک کند.

مودریچ: امباپه باید از پاری سن ژرمن جدا گردد، دل مان برای گلزنی ها و شخصیت رونالدو تنگ شده است

به گزارش وبلاگ خطاطی، کیلیان امباپه 21 ساله که در کارنامه حرفه ای اش عناوین انفرادی و تیمی خاصی از جمله قهرمانی در جام جهانی دیده می گردد، مورد توجه باشگاه هایی همچون رئال مادرید و لیورپول قرار داد. لوکا مودریچ، هافبک کروات کهکشانی ها می گوید ستاره فرانسوی پاریسی ها برای رسیدن به سطحی بالاتر باید پارک دوپرنس را ترک کند.

مودریچ در گفت وگو با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: امباپه تمامی ویژگی های لازم برای تسخیر صحنه فوتبال را دارد اما من فکر می کنم برای اینکه او جهشی در پیشرفتش داشته باشد، باید به تیمی برود که به آسانی به پیروزی نرسد.

هافبک کروات سفیدپوشان مادریدی که این فصل آمار 5 گل زده و 5 پاس گل را از خود برجای گذاشته و در ماه سپتامبر 35 ساله می گردد، درباره آینده حرفه ای خود هم گفت: اطمینان دارم که می توانم برای دو فصل دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و پس از آن باید ببینم چه خواهد شد.

وی اضافه کرد: دوست دارم دوران بازیگری ام را در رئال مادرید به انتها برسانم اما این به نظر باشگاه هم بستگی دارد. دوره های مربیگری را هم سپری خواهم کرد. برای ما تیم ملی کرواسی حسی بالاتر از فوتبال دارد و حضور در آنجا به عنوان بازیکن و سرمربی افتخاری است.

مودریچ در انتها درباره هم تیمی پیشین خود که در سال 2018 پس از 9 فصل حضور در رئال مادرید راهی یوونتوس شد، گفت: نام رونالدو در بین بهترین بازیکنان تاریخ است. ما در رئال مادرید دلمان برای گلزنی ها و شخصیت کریس تنگ شده است. او همواره می خواست به پیروزی برسد و با ایجاد انگیزه در ما باعث می شد تا ما از خود واکنش نشان دهیم. رونالدو قلب بزرگی دارد و همواره آماده یاری به هرکسی که احتیاج به یاری او دارد، است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مودریچ: امباپه باید از پاری سن ژرمن جدا گردد، دل مان برای گلزنی ها و شخصیت رونالدو تنگ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودریچ: امباپه باید از پاری سن ژرمن جدا گردد، دل مان برای گلزنی ها و شخصیت رونالدو تنگ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید