ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی

به گزارش وبلاگ خطاطی، دولت وفاق ملی لیبی بیان کرد که پرواز سه هواپیمای باری نظامی از امارات به یک پایگاه وابسته به نیروهای خلیفه حفتر را رصد نموده است.

ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خطاطی، اتاق عملیات برکان الغضب وابسته به دولت وفاق ملی مستقر در طرابلس امروز (شنبه) بیان کرد که سه هواپیمای باری ارتش امارات در یک پایگاه وابسته به نیروهای خلیفه حفتر فرود آمده اند.

به نوشته الجزیره، در بیانیه این اتاق عملیات آمده است که سه هواپیمای مذکور از پایگاه نظامی سویحان در ابوظبی پرواز نموده و در پایگاه الخادم در شرق لیبی فرود آمده اند. این پایگاه در یک سال گذشته در اختیار امارات بوده است.

در این بیانیه اشاره ای به محتوای بار این سه هواپیما نشده است.

ورود هواپیماهای اماراتی به لیبی و همچنین تشدید درگیری ها در روزهای گذشته میان نیروهای وابسته به خلیفه حفتر و نیروهای دولت وفاق ملی، در حالی است که سازمان ملل و نهادهای بین المللی بارها خواهان توقف درگیری ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شده اند.

نیروهای تحت امر حفتر از چهارم آوریل 2019 (15 فروردین 98) حمله به طرابلس پایتخت لیبی و مقر دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج را شروع نموده اند و در کوشش برای نفوذ به این شهر و سیطره بر آن هستند اما به دلیل مقاومت نیروهای السراج هنوز پیروز نشده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید