آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات رسانی به شهروندان

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تبریز از بازسازی و آمادگی همه ماشین آلات شهرداری تبریز جهت خدمات رسانی در پاییز و زمستان سال جاری اطلاع داد.

آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات رسانی به شهروندان

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، عباس رنجبر در بازدید از مرکز نگهداری ماشین آلات مجموعه مدیریت شهری با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از زمستان و بازدید از ماشین آلات مورد احتیاج به جهت خدمات رسانی برای شهروندان عزیز شروع شده است.

وی با اشاره به امکانات مختلف موجود در این مرکز توضیح داد: دستگاه های مختلف از منطقه ها در این مرکز تجمیع شده که شامل 40 دستگاه برف روب مکانیزه، 17 دستگاه نمک پاش مکانیزه، هفت دستگاه گریدر، 11 دستگاه تانکر مخصوص و سایر تجهیزات مورد احتیاج است.

شهردار تبریز اعلام نمود: این دستگاه ها با کوشش همکاران تعمیر و بازسازی شده و آماده خدمات رسانی هستند که احتیاجهای ما را به صورت متعارف رفع می نمایند.

وی یادآور شد: اگر حالتی استثنایی و غیرمتعارف نیز باشد، به وسیله معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز پیش بینی شده تا از تجهیزات و امکانات بخش خصوصی و بعلاوه بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه ها با انعقاد تفاهم نامه مشترک استفاده گردد.

رنجبر با ابراز امیدواری به اینکه سال جاری شاهد بارندگی های خوب در تبریز باشیم، گفت: اگر بارندگی خوبی داشته باشیم، برای اینکه شهر را آماده رفت و آمد کنیم، از شهروندان عزیز تقاضا دارم چند ساعت پس از بارندگی در خانه بمانند و از تردد خودروهای شخصی خودداری نمایند تا همکاران ما در مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز بتوانند شهر را برای تردد آماده نمایند.

وی اظهار کرد: امکانات ما در یک زمان واحد نمی تواند برای تمام شهر جوابگو باشد. اگر مردم چند ساعت اولیه را همراهی نمایند در این فرصت پرسنل خدمات شهری با آرامش و سرعت، خدمات رسانی نموده و شهر را برای تردد عادی آماده می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات رسانی به شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات رسانی به شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید