بلیط هواپیما کره جنوبی

به گزارش وبلاگ خطاطی، کره جنوبی که با نام رسمی جمهوری کره شناخته میشود، کشوری است در بخش جنوبی شبه جزیره کره در شرق آسیا. پایتخت آن شهر سئول است. کره جنوبی دومین رشد سریع مالی جهان در چهار دههٔ اخیر را دارا می باشد. واحد پول کره جنوبی ون (won) می باشد که تقریبا معادل 32 ریال است.

بلیط هواپیما کره جنوبی

بلیط هواپیما کره جنوبی کشور جومونگ و سامسونگ

مسافران به وقت خرید بلیط هواپیما و سفر رفتن، کم تر این بخت را پیدا می نمایند که سر از مقصدی در بیاورند که هم مهد تکنولوژی و فن آوری باشد و هم پر باشد از قصه و افسانه و اسطوره هایی که دیدنشان مخاطب را حسابی هیجان زده می نماید. کشور کره جنوبی یکی از این مقاصد انگشت شمار است که درست به اندازه دیدنی های تاریخی و باستانی اش، جاذبه های مدرن و تکنولوژیک برای گردشگران خود دارد.

کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی است که ارتفاعات آن عمدتا در نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده اند. جلگه ها و جنگل ها در آن وسعت زیادی دارند. آب و هوای آن گرم و مرطوب و پرباران است.

در سال 2007 میلادی، 6/4 میلیون گردشگر خارجی از کره جنوبی بازدید کردند که این کشور را در زمره پربیننده ترین کشور دنیا قرار داد. این شماره در سال 2010به 8/5 میلیون نفر رسید. بیشترین گردشگران کره ای از ژاپن، چین، تایوان و هنگ کنگ هستند. سئول مقصد گردشگری اصلی برای بازدید نماینده ها است. سئول عظیمترین شهرستان در کره جنوبی و بدون شک مرکز اقتصادى و سیاسى و فرهنگى کشور است.

کره جنوبی دارای شهر های عمده سئول و پوسان، دائگو، اینچئون، گوانجو، دائجون، چجو و اولسان می باشد. شهر سئول پایتخت و مرکز سیاسی و تجاری کشور می باشد. این کشور کلیه زمین های قابل کشت خود را به فعالیت های کشاورزی اختصاص داده است. بیشتر این زمین ها در مناطق جنوبی و غربی این کشور قرار دارند. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری کره جنوبی از 9 استان تشکیل شده که زیر نظر فرماندار انتصابی دولت مرکزی اداره می شوند.

سئول از آن شهرهایی است که بسیاری از اولین ها و ترین های دنیا را در دل خود جای داده است. شهری با بیش از دو هزار سال قدمت، چندان عجیب نیست که سنت ها و فرهنگ های بسیاری را در دل خود جای داده باشد.

شهر سئول پایتخت کره جنوبی دارای چهار فصل اصلی می باشد و به طبع آب و هوای آن هم در این فصول تغییر می نماید. اگر شرایط آب و هوایی برایتان مهم است، و فکر می کنید ممکن است تماشای جاذبه های سئول را تحت تاثیر قرار دهد، پیشنهاد می شود دو فصل بهار و پاییز را که دارای هوایی معتدل تر هستند انتخاب کنید، هرچند گاهی ممکن است باران های سنگینی را تجربه کنید.

تابستان ها گرم و زمستان ها نیز سرد و برفی اند، پس با این اوصاف بهترین زمان سفر را با توجه به ذائقه خود انتخاب نمایید.

در ادامه با وب سایت وبلاگ خطاطی همراه باشید تا با بعضی از دیدنی های کره جنوبی و ترین های سئول پایتخت این کشور بیشتر آشنا شوید:

کشور کره مهد تکواندوی دنیا

تکواندو قدیمی ترین ورزش در شرق آسیا است و قدمت این رشته ورزشی بر اساس دیوارنگاره های مقبره کاگجوچونگ و مویونگ چانگ به 20 قرن پیش بر می شود. بر اساس اطلاعات موجود شکل امروزی تکواندو از رشته های رزمی سوباک گرفته شده که در دوران حکومت سلسله گوجوریو در شمال کره تمرین می شد. پیوند نام تکواندو با سئول به سال 1973 مربوط می شود، یعنی درست زمانی که اولین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا در این شهر برگزار گردید. در این مسابقات تکواندو به طور رسمی به عنوان یک رشته ورزشی در سطح قاره ای مطرح شد و بعد از آن در تمام دنیا شناخته شد.

معبد بولگوکسا

اصلی ترین معبد قوانین جوگی در بودای کره ای در استان جئون سانگبوک در کره جنوبی است. این مکان صندلی هفت گنجینه کره جنوبی است که شامل دابوتاپ و پاگودای سنگی سئوک گاتاپ، چئونگان گیو پل ابر آبی و دو مجسمه برنزی از بودا میباشد. این معبد توسط دولت کره جنوبی به عنوان مکان تاریخی و نمایشی شماره 1 طبقه بندی شدهاست. در سال 1995، بولگوکسا همراه با سئوک گورام که در چهار کیلومتری شرق واقع شدهاست، به فهرست میراث دنیای اضافه شدند.

بلیط هواپیما به عظیم ترین کلیسای دنیا در شهر سئول

کمتر کسی می تواند حدس بزند که عظیم ترین کلیسای دنیا در شهر سئول واقع شده است. در حقیقت از هر 10 نفری که در شهر سئول زندگی می نمایند، یکی از آنها عضو این کلیساست. کلیسای یودو فوب گوسپل بیش از یک میلیون عضو دارد و در روزهای یکشنبه به طور میانگین میزبان جمعیتی حدود 26 تا 600 هزار نفر است. در این مکان می توان شاهد فرهنگ مذهبی مردم کره بود. اگر دوست دارید به این کلیسا سری بزنید باید آماده باشید تا در اذحام جمعیت گم شوید و در بهترین حالت از دور کلیسا را ببینید.

بلیط هواپیما به کتابخانه تریپیتاکا کوریانا

گوریو تریپیتاکا یا پالمان داییجانگ یونگ مجموعه ای کره ای از کتاب مقدس ترپیتاکا است که در قرن سیزدهم بر روی 81258 قطعه چوبی حکاکی شدهاست. این مجموعه، جامع ترین و قدیمی ترین نسخه قوانین بودایی در دنیا است که در هانجا. هانجا در زبان کره ای به معنای حروف چینی است. به صورت دقیق تر، هانجا مربوط به حروف کره ای است که از زبان چینی قرض گرفته شده و در کره ای ادغام شده اند. و متن آن خطای مشهودی وجود ندارد. این متن ها شامل 52382960 کاراکتر است که 1496 عنوان و 6568 جلد را تشکیل دادهاند. این مجموعه نوشتارهای مقدس بودایی به همراه معبد هائینسا در سال 1995 در فهرست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسید.

بلیط هواپیما کره جنوبی و پربیننده ترین ویدئوی دنیا

گانگنام استایل یک تک آهنگ پاپ کره ای است که به طرز عجیبی در دنیا مشهور شد؛ ویدئوی این آهنگ توانست با 1.6 میلیارد بازدید نماینده، پر ببیننده ترین ویدئوی دنیا شود و عجیب این است که هنوز هم به طور روزانه پنج میلیون نفر از آن بازدید می نمایند. می توانید در منطقه گانگنام شهر سئول این موزیک و خاستگاه آن را بشناسید و لباس های خواننده آن را بخرید.

دژ هوآسیونگ

یا قلعه درخشان دیواری است در اطراف مرکز سوون، مرکز گیونگی دو، کره جنوبی، که در اواخر قرن 18 از طریق پادشاه سلسله چوسون، جونگ جو یی سان ساخته شده است. او این دیوار را برای احترام به پدرش شاهزاده سادو که توسط پادشاه یانگ جو پسر بانو دونگ یی به علت عدم اطاعت شاهزاده از پادشاه برای خودکشی، در کیسه ای از برنج محبوس شد و به قتل رسید، بنا نهاده است.

این مکان در 30 کیلومتری 19 مایلی جنوب سئول قرار داشته و در اطراف سوون مرکزی که شامل کاخ پادشاه جیونگجو نیز می شود، واقع شده است و در سال 1997 به فهرست میراث دنیای یونسکو اضافه شده است. سوئون چیون، نهر باقی مانده در سوان از میان این قلعه می گذرد.

پل سئوگنگ

پل سئوگنگ پلی روی رودخانه هان در سئول است. این پل منطقه Mapo و Yeongdeungpo را به هم وصل می نماید.

کاخ چانگ دیوک گونگ

کاخ چانگ دیوک گونگ که با نام کاخ چانگ دیوک نیز شناخته می شود، به همراه پارکی عظیم در جانگ نوگو، سئول، کره جنوبی واقع شده است. این کاخ یکی از پنج کاخ مشهور سئول است که از طریق پادشاهان سلسله چوسون بنا شده اند.

از آنجا که مکان آن در شرق کاخ جیونگ بوک قرار گرفته، چانگ دیوک گونگ همراه با چانگ گیونگ گونگ به عنوان کاخ شرقی شناخته می شوند. معنای تحت اللفظی چانگ دیوک گونگ، کاخ کامیابی در پاکدامنی است. این کاخ در سال 1997 در فهرست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسید.

پارک جنگلی سئول

یکی از پارک های عظیم و طبیعی در سئول، پایتخت کره جنوبی می باشد. جنگل سئول در ماه ژوئن سال 2005 افتتاح شد. جنگل سئول که جزو جنگلهای بارانی محسوب می شود، در فصول تابستان دارای هوایی نسبتا گرم با رطوبتی زیاد می باشند.

متوسط درجه حرارت، در مرکز جنگل، در حدود 30 درجه سانتیگراد می باشد و غربیترین بخش این منطقه، در حدود 25 درجه سانتیگراد می باشد.

این پارک جنگلی علاوه بر مناظر زیبا و طبیعی دارای آثار هنری متعدد ساخته شده توسط معماران و هنرمندان می باشد که در سراسر پارک به چشم می خوردند. یکی از خصوصیات شاخص جنگل سئول که آن را از دیگر پارکهای مشابه متمایز می نماید، زیبایی و منحصر بفرد بودن این پارک در فصل پاییز می باشد. در این فصل ، برگ های رنگارنگ ریخته شده در راستا جنگلی، جلوه خاصی به پارک می بخشد. این پارک جنگلی زیستگاهی مناسب برای انواع گیاهان و درختان و حیوانات می باشد و دارای بیش از چهارصد هزار درخت و بالغ بر صد نمونه حیوان می باشد. جنگل سئول به پنج منطقه مختف تقسیم بندی شده است:

پارک فرهنگی هنری، جنگل بوم شناسی، میدان مطالعات طبیعی، میدان تالاب بوم شناسی و پارک رودخانه ان. پارک دارای مناطق متعدد دیگری از جمله میدان جنگل سئول، زمین بازی اکولوژیکی، گلخانه پروانه، جاده دوچرخه سواری و پیاده روی می باشد.

در کره جنوبی و سئول کجا برویم؟

در شهر سئول برای اقامت با گزینه های متعددی رو به رو می شوید؛ از مهمانخانه های ارزان گرفته تا هتل های فوق لوکس. اگر به دنبال یک جای متوسط هستید بهترین مکان هتل های جذاب منطقه باکونز است که با قیمت مناسب سرویس های خوبی هم به گردشگر ها ارائه می دهند. در هر صورت خیال تان راحت باشد در سئول با هر بودجه ای می توانید هتل مناسبی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو هتل در کشور کره جنوبی به سایت وبلاگ خطاطی مراجعه کنید.

برای خرید بلیط هواپیما کره جنوبی و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن وبلاگ خطاطی می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما وبلاگ خطاطی به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی راستاهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

منابع:

worldtourism.blogfa.com

eneshat.com

hamshahrionline.ir

asemooni.com

منبع: سفرستان

به "بلیط هواپیما کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید