ادای احترام راک استار به سیاه پوستان: جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین برای دو ساعت خاموش شدند

به گزارش وبلاگ خطاطی، تظاهرات های بین المللی علیه نژاد پرستی ادامه دارند و در این میان شرکت های بازی سازی مختلف هم هر کدام به شکلی پشتیبانی و حمایت خود را از جامعه سیاهپوست ایالات متحده نشان داده اند. در حرکتی مهم و پر سر و صدا، شرکت بازی سازی راک استار گیمز (Rockstar Games) دیروز به مدت دو ساعت سرورهای بزرگترین بازی های خود یعنی جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین را در راستای ادای احترام به خانواده جرج فلوید و جنبش حمایت از جان سیاهپوستان، خاموش کرد.

ادای احترام راک استار به سیاه پوستان: جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین برای دو ساعت خاموش شدند

مانند بسیاری از افراد معروف، برندها و تجارت های مختلف، شرکت های فعال در صنعت بازی هم هر کدام پیامی علیه نژاد پرستی منتشر نموده و این معضل را محکوم نموده اند. بعضی از شرکت ها از یاری های میلیونی خود اطلاع داده اند و بیشتر شرکت ها هم به عنوان ادای احترام به اعتراضات و جنبش های فعال در حوزه مبارزه با خشونت علیه سیاهپوستان، برنامه های خود را لغو نموده اند؛ طوری که رویدادهای متعددی لغو شده و عرضه بازی ها و آپدیت های مختلف به عقب افتاده است.

در این میان، شرکت بازی سازی راک استار گیمز هم اطلاع داد که دسترسی به دو بازی Grand Theft Auto Online و Red Dead Online به مدت زمان دو ساعت در روز آدینه به صورت کامل قطع خواهد شد.

در پیام راک استار گیمز، با به زبان آوردن مهم ترین شعار در راستای حمایت از سیاهپوستان، آمده است:

جان سیاهپوستان اهمیت دارد. با هدف ادای احترام به میراث جورج فلوید، امروز، از ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر، دسترسی به جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین قطع خواهد شد.

در ادامه پیام، راک استار گیمز با ارجاع دادن افراد به موسسه های علیه نژاد پرستی، از آن ها خواست که با یاری های اقتصادی خود به پشتیبانی از خانواده های آسیب دیده، تجارت هایی که توسط سیاهپوستان اداره می گردد و معترضانی که در خیابان هستند، بپردازند.

در پی اعتراضات علیه نژاد پرستی، بیشتر برنامه های این هفته، از جمله رویداد رونمایی از بازی های پلی استیشن 5 لغو شدند.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "ادای احترام راک استار به سیاه پوستان: جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین برای دو ساعت خاموش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادای احترام راک استار به سیاه پوستان: جی تی ای آنلاین و رد دد آنلاین برای دو ساعت خاموش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید