برنامه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه چیست؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی است.

برنامه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه چیست؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خطاطی، تنها 18 ماه از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و به نظر می رسد در تابستان پیش رو تکلیف این بازیکن مشخص می گردد. طبق ادعای نشریه آ.اس، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید متقاعد شده که می تواند تابستان سال جاری کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

فلورنتینو انتظار دارد قیمت امباپه بین 150 میلیون یورو تا رکورد 222 میلیون یورویی نیمار در تابستان پیش رو باشد و این باشگاه در حال حاضر در حال رایزنی های اقتصادی برای مهیا کردن این رقم هنگفت است. اگر قرار به پرداخت رقمی در حدود 200 میلیون یورو برای خرید امباپه باشد، این رقم طی پنج قسط 60 میلیونی پرداخت خواهد شد و این عدد بر بودجه سالیانه باشگاه اثر چندانی نخواهد گذاشت. البته پرز قصد ندارد با مدیران پاری سن ژرمن درگیر گردد و هدف او توافق با مالکان قطری این باشگاه خواهد بود.

مدیران رئال مادرید امیدوارند تا پیش از خاتمه فصل اسپانیا، قرنطینه به خاتمه برسد و برای یاری به افزایش درآمد باشگاه، طرفداران به استادیوم ها بازگردند. همچنین برنامه ای برای فروش دائم چند بازیکن نظر گرفته شده است که شامل گرت بیل، ایسکو، دنی سبایوس، لوکا یوویچ، مارسلو و براهیم دیاز و همگی با هدف جمع آوری 100 میلیون یورو نقد در باشگاه طرح ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید