برگ برنده کشور ها در مقابله با کرونا چیست؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با تازه ترین شرایط بیماری کرونا و بعلاوه فرایند واکسیناسیون در کشور، توضیحاتی ارائه داد.

برگ برنده کشور ها در مقابله با کرونا چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خطاطی، جلیل کوهپایه زاده، در بیان علل فرایند نزولی بیماری کرونا در روز های اخیر، گفت: با کوشش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان، حساسیت ها بیشتر شد و میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم نزدیک به 70 درصد رسید هر چند که برترین و مطلوب ترین حالت رعایت پروتکل های 90 درصد هست.

وی اضافه نمود: برترین راه جلوگیری از ابتلاء به کووید 19 رعایت پروتکل ها است و واقعیت این است که هیچ راهی فراتر از رعایت پروتکل ها وجود ندارد.

کوهپایه زاده ادامه داد: حتی کشور هایی که واکسیناسیون را انجام داده اند برگ برنده آن ها در رعایت پروتکل ها بود که مجموع واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها نتایج بهتری داشته است.

وی اضافه نمود: در ایران هم افزایش تعداد مبتلایان در پیک چهارم کرونا مربوط به ایام عید و جابجایی های مردم بود که با رعایت بیشتر پروتکل ها، شرایط بهتر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تا زمان رسیدن به حجم قابل توجه واکسیناسیون در کشور، ضروری است همچنان رعایت پروتکل های را جدی تر بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگ برنده کشور ها در مقابله با کرونا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده کشور ها در مقابله با کرونا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید