تداوم فعالیت های عمرانی منطقه 4

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 4 از اجرای عملیات عمرانی تا 15 فروردین اطلاع داد و اضافه نمود: در ادامه اجرای طرح استقبال از بهار، فعالیت های عمرانی در معابر و بزرگراه هایی که احتیاج به بازسازی دارند تداوم خواهد داشت.

تداوم فعالیت های عمرانی منطقه 4

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خطاطی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، عبدالمطلب توجهی درخصوص اجرای طرح های عمرانی در منطقه، گفت: در پیش بینی طرح استقبال از بهار در منطقه 4 و به منظور تردد آسان شهروندان و مسافران نوروزی، از تعداد 125 مورد لکه گیری هندسی آسفالت 104 مورد به متراژ 1460 متر مربع تا خاتمه سال 1400 اجرا شده و تا 15 فروردین عملیات لکه گیری آسفالت ادامه خواهد داشت.

او اضافه نمود: بعلاوه در راستای اجرای این طرح عملیات تراش و روکش مکانیزه به متراژ 23000 متر مربع و 177 متر مربع بازسازی نوار حفاری ، بازسازی انهار 230 متر طول و 550 متر طول بازسازی جداول ، 220 متر مربع بازسازی پیاده رو و تعداد 21 مورد همسطح سازی دریچه اجرا شده که این طرح نیزتا 15 فروردین ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی منطقه 4 بعلاوه از بازپیرایی معابر بوستان شهدای حکیمیه و احداث المان ورودی شرق تهران در بزرگراه شهید بابایی شرق روبروی بوستان مسافر به عنوان کار ویژه طرح استقبال از بهار منطقه 4 اطلاع داد و اضافه نمود: هر دو پروژه تا خاتمه سال 1400 تکمیل و به بهره برداری رسید.

توجهی پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری خیابان فرجام را یکی از اقدامات مهم منطقه درسال جاری برشمرد و گفت: این پروژه عمرانی با سرعت در حال اجرا است و کوشش می گردد تا خاتمه بهار سال جاری به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تداوم فعالیت های عمرانی منطقه 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم فعالیت های عمرانی منطقه 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید