ترامپ رکورد خطرناک ترین دروغ های خودش را شکست

به گزارش وبلاگ خطاطی، ترامپِ دروغگو در 16 دقیقه با دروغ های عظیم درباره انتخابات طرفدارانش را به خشونت تحریک کرد.

ترامپ رکورد خطرناک ترین دروغ های خودش را شکست

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ خطاطی، به نقل از مشرق دیوید اسمیت در گاردین نوشت: به نظر می رسید آخرین ایستادگی ناامیدنماینده یک مرد قدرتمند ترسناک است که می تواند احساس کند قدرت به طرز غیرقابل انکاری از او دور می گردد. ترامپ در سخنرانی روز پنجشنبه خود در کاخ سفید و دقیقا از همان تریبونی که بارها اطلاعاتی درباره درمان کرونا (مانند مصرف کردن مایع سفید نماینده به عنوان داروی درمان کرونا) یا سایر مسائل را مطرح نموده بود، به دروغ پردازی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و ادعاهایی بی مورد عنوان نمود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا فرایند شمارش آرای انتخابات سوم نوامبر را با یکسری واژه های خطرناک و نادرست خطاب قرار داد که احتمالا کوششی برای ارعاب و بازداشتن شبکه های خبری تلویزیونی در اعلام فرد پیروز این انتخابات در ساعت های آینده است. این اظهارات از سوی ترامپ خطر تهییج اعتراضات و خشونت از سوی حامیانش را در پی دارد که جو بایدن، رقیب دموکرات این انتخابات را یک رئیس جمهوری منتخب غیرمشروع خواهند دید.

ترامپ غمگین و مغلوب، ادعاهایی نادرست را در صحبت های خود مطرح نموده است. وی گفته است: اگر شما آرای مشروع و قانونی را بشمارید، من به راحتی پیروز می شوم. اگر شما آرای غیرقانونی را بشمارید، آنها می توانند انتخابات را از من بدزدند. اگر شما آرایی را بشمارید که در آخر آمده، مطمئنا آرایی خواهند آمد. این ادعایی جسورانه و چشمگیر با مفاهیم گسترده و بدون هیچ پایه و اساس بود.

ترامپ که چهار سال پیش مداخله احتاقتصادی هکرهای ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نادیده گرفته بود، تلویحا نظرسنجی ها را تهدیدی جدی تر دانست و گفت:نظرسنجی های رسانه ای مداخله در انتخابات هستند. این نظرسنجی ها واقعا جعلی هستند که برای نگهداشتن رای دهندگان ما در خانه و ایجاد توهم حمایت برای بایدن و از بین بردن توانایی جمهوری خواستار برای کسب یاری اقتصادی طراحی شده اند. اینها را نظرسنجی های جلوگیری می دانیم که از رای دادن مردم در حوزه های رای گیری جلوگیری کردند.

کریس مورفی ، سناتور دموکرات از ایالت کانکتیکات ، در توئیتی نوشت: این خیلی خارق العاده است. هر 5 ثانیه یک دروغ است. دروغ های کوچکی هم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا از بعضی از صحبت های نژادپرستانه به نفع خود استفاده کرد و فیلادلفیا و دیترویت را هدف قرار داد و گفت: آنها کوشش می نمایند تا در انتخابات تقلب نمایند و ما نمی توانیم اجازه این کار را بدهیم. دیترویت و فیلادلفیا دو منطقه ای در کشور هستند که بیشترین فساد را نسبت به مناطق دیگر کشور دارند.

ترامپ در یک رشته صحبت ها همچنین مدعی شد که این شکست را پیش بینی نموده و گفت: من چندین ماه بود که درباره این مساله با شما صحبت نموده بودم و گفته بودم که رای گیری پستی به یک فاجعه بدل می گردد. ما داستان های ترسناک زیادی می شنویم.

ترامپ بعد از 16 دقیقه صحبت کردن از محل سخنرانی پایین آمد و بدون توجه به این سوال که شواهدت کجاست؟ محل را ترک کرد. هیچکس نمی تواند ترامپ را بابت عدم موفقیت در این رویداد عظیم متهم کند. این بیشترین رکورد دروغگویی از سوی ترامپ بوده است؛ دنیل دیل، حقیقت سنج شبکه خبری سی.ان.ان در توئیتی نوشت: من تمام سخنرانی های ترامپ را از 2016 شنیده یا دیده ام. این متقلبانه ترین سخنرانی ترامپ بود که تا به حال شنیدم.

ترامپ کلا عادت دارد که به حامیانش وعده دهد: ما آنقدر پیروزی های عظیمی داریم که شما را از پیروزی خسته کنیم.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و وبلاگ خطاطی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ رکورد خطرناک ترین دروغ های خودش را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رکورد خطرناک ترین دروغ های خودش را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید