تصویربرداری هوایی اشغالگران آمریکایی از میادین نفتی شرق سوریه

به گزارش وبلاگ خطاطی، چند خودروی زرهی آمریکا از عراق وارد استان حسکه شدند و عناصر آمریکایی با استفاده از پهپاد، از چاه های نفتی جنوب این استان، تصویربرداری کردند.

تصویربرداری هوایی اشغالگران آمریکایی از میادین نفتی شرق سوریه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خطاطی، منابع خبری از تداوم ورود تجهیزات نظامیان تروریست آمریکایی به شمال شرق سوریه خبر می دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که پنج خودروی زرهی متعلق به اشغالگران آمریکایی از مرزهای عراق، وارد میادین نفتی الجبسه واقع در الشدادی در جنوب استان حسکه شده است.

خبرنگار اسپوتنیک از استان حسکه اطلاع داد که عناصر آمریکایی در میادین نفتی و گازی در ایستگاههای الکبیبة، غونا و حویزیة گشت زنی انجام دادند.

نظامیان تروریست آمریکا به محض ورود به این منطقه، با استفاده از پهپاد، از چاههای نفتی و اطراف آن تصویربرداری کردند و به محض، سرانجام مأموریت، خودروهای زرهی به عراق بازگشتند.

به گزارش اسپوتنیک، یک هواپیمای باری عظیم آمریکا هم در پایگاه غیر قانونی القسرک واقع در نزدیک شهرک تل بیدر در شمال شهر حسکه فرود آمد.

ظرف 48 ساعت گذشته، این برای دومین بار است که هواپیماهای باری آمریکا وارد القسرک شدند. این هواپیما به مدت سه ساعت در پایگاه توقف داشت و پس از آن، به مکان نامعلومی حرکت کرد.

نیروهای آمریکایی در حال تقویت حضور غیر قانونی خود در منطقه الجزیره سوریه (شرق فرات) هستند و در حال سربازگیری از ساکنان محلی هستند.

از یک سال پیش تا به امروز، حضور نظامیان آمریکایی در اطراف میادین نفتی سوریه محدود شده است. مسئولان آمریکایی بارها تأکید نموده اند که برای نفت سوریه در این منطقه حضور دارند.

اخیرا منابع خبری اعلام کردند که عناصر آمریکایی با همکاری جبهه النصره، شبه نظامیان کُرد و ترکیه دست به غارت نفت سوریه می زنند. مسئولان سوری نیز تأکید دارند که این مناطق را از اشغالگران آمریکایی پس خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تصویربرداری هوایی اشغالگران آمریکایی از میادین نفتی شرق سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری هوایی اشغالگران آمریکایی از میادین نفتی شرق سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید