درستکار: کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد پای عدالت محوری ایستاده است

به گزارش وبلاگ خطاطی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید نمود کادرفنی تیم ملی پای عدالت محوری ایستاده و نتیجه این عدالت محوری در مسابقات پیش رو تعیین خواهد شد.

درستکار: کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد پای عدالت محوری ایستاده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خطاطی، آزادکاران کشورمان که مسابقات قهرمانی آسیا را با کسب 6 مدال طلای رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی و بعلاوه نقره و برنز داریوش حضرتقلی زاده و محسن مصطفوی با قهرمانی مقتدرانه در اولانباتور به خاتمه رساند، بامداد چهارشنبه (امروز) به کشور بازگشت.

پژمان درستکار در بازگشت به کشور در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:الحمدالله جوانانی که به آنها در مسابقات قهرمانی آسیا میدان داده شد نهایت کوشش شان را کردند و توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند. این نوید روزهای بهتری را به کشتی ایران می دهد. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید نمود: کادرفنی پای عدالت محوری ایستاده و با حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی امیدوار هستیم که نتیجه زحمات بچه ها و میدان هایی که به آنها داده می گردد در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی نمایان گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درستکار: کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد پای عدالت محوری ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درستکار: کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد پای عدالت محوری ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید