ملاقات صالحی امیری با مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی در شورای المپیک آسیا

به گزارش وبلاگ خطاطی، رئیس کمیته ملی المپیک با مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا ملاقات کرد.

ملاقات صالحی امیری با مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی در شورای المپیک آسیا

به گزارش وبلاگ خطاطی و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، با توجه به در پیش بودن 5 دوره بازی های مهم از جمله بازی های المپیک و بازی های آسیایی ساحلی و داخل سالن در سال آینده، مسئولین کمیته ملی المپیک کشورمان با حیدر فرمان در مورد هماهنگی های لازم جهت حضور کاروان های ورزشی ایران در رویدادهای سال آینده به بحث و گفتگو پرداختند.

چگونگی برگزاری، شرایط میزبان، نحوه نمونه گیری تست کرونا، شرایط دهکده بازی ها، حمل و نقل، تغذیه و تعداد سهمیه اختصاصی از جمله مهم ترین بحث های مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان کاروان های اعزامی به المپیک توکیو و بازی های آسیایی ساحلی سانیا به نوبت توضیحاتی را در مورد شرایط کاروان های اعزامی ایران و فعالیت های اجرا شده برای اعزام ارائه دادند.

رضا صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از حیدر فرمان به دلیل همراهی و هماهنگی خوب این بخش از شورای المپیک آسیا با ایران اطمینان داد که کاروان های ایران با نهایت آمادگی و لزوم رعایت دقیق نظم و مقررات مورد نظر در بازی ها حضور خواهند یافت. وی گفت: همچنین با توجه به حمایت ها و تجارب ویژه مسئولین اجرایی شورای المپیک آسیا انتظار داریم اگر چه عدم حضور کاراته در بازی های المپیک 2024 قطعی شده است، اما با اجماع خوب کشورهای آسیایی و حتی قاره های دیگر بتوانیم شاهد حضور کاراته در بازی های المپیک 2028 باشیم.

وی توضیح داد:حیدر فرمان نیز با اشاره به سابقه خوب و هماهنگی مناسب کاروان های ورزشی ایران در بازیهای مختلف بر حمایت حداکثری از کمیته ملی المپیک ایران تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملاقات صالحی امیری با مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی در شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات صالحی امیری با مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی در شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید