روایت تکان دهنده خلبان فانتوم ارتش از تعقیب آدم فضایی ها ، از پیچ شمرون تا باغ های کرج در آن شب کذایی چه گذشت؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، همشهری در هفته ای که به انتها رسید ، گزارشی منتشر کرد از شبی که در پیج شمیران تهران یک جسم عجیب و نورنی دیده شد و ارتش دو جنگنده فانتوم اف 4 را برای محافظت از مردم تهران به آسمان فرستاد. این بخشی از گزارش است که محمد کرباسی بر اساس مستندان آن پرونده نوشته است.

روایت تکان دهنده خلبان فانتوم ارتش از تعقیب آدم فضایی ها ، از پیچ شمرون تا باغ های کرج در آن شب کذایی چه گذشت؟

در این بخش از این نوشته می توانید گفته های مندرج در پرونده از شب 28 شهریور 1355 را بخوانید که مهندس حسن پیروزی مسئول برج مراقبت فرودگاه مهرآباد مستند نموده است. در این گزارش می خوانیم:یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در 43سال قبل را معتبر می نماید افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه نمایند اما در این ماجرا بیشتر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده اند.

حسین پیروزی که در شب 28شهریور سال1355 مسئول برج مراقبت فرودگاه مهرآباد بود یکی از این افراد است. او سال ها از استادان صنعت هوایی کشور بوده و سِمت های مهم دیگری مانند مدیرکل فرودگاه امام(ره) و مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان را هم داشته است. این بخش هایی از روایت حسین پیروزی درباره آن شب است:از فرودگاه مهرآباد که من نگاه می کردم تقریبا شمال شرق تهران بود اما آنچنان نورش زیاد بود که تشخیص مقدار دقیق آن غیرممکن بود؛ مثل ماشینی که با نور بالا از روبه رو می آید و ابتدا نمی توان مقدار آن را تشخیص داد.

او ادامه می دهد:خلبان جنگنده اول روی 2موج UHF و VHF خود و روی فرکانس اضطراری، صدای بنگ بنگ که ما به آن Emergency Squash می گوییم را دریافت می کرد که هیچ وقت این امر برای ما ممکن نبوده. همان شب این مسئله به وسیله خلبان های 2هواپیمای مسافربری سوئیس ایر و لوفتهانزا هم گزارش شده بود. فانتوم ما با آنکه سرعتی حدود سرعت صوت داشت ولی نمی توانست به این شیء نورانی برسد. با کمی نزدیک شدن فانتوم به این شیء، تمامی دستگاه های ناوبری و دفاعی آن از کار می افتاد و سیستم ارتباطی آن هم دچار اختلال می شد.

او خاطره ای هم از کاپیتان جعفری خلبان فانتوم شب حادثه روایت می نماید و می گوید:خلبان جعفری بعد از مدتی برای ما تعریف کرد که وقتی از روی مهرآباد گذشته است شیء دوم بالای سرش بوده است. آن زمان جعفری سرعتش را کم می نماید تا شیء نورانی جلویش بیفتد و آن را روی باغ های کرج با موشک بزند اما بعد از برگشت، به ما گفت قبل از آنکه کاری کنم شیء نورانی خودش 100متر جلوتر از هواپیما ایستاد. مثل اینکه من را تله پاتی می کرد و فکر مرا می خواند. می خواستم شلیک کنم که دیدم دستگاه ها عمل نمی نمایند. حتی ارتباط رادیویی بین من و خلبان دیگر هم مختل شده بود. با اشاره، به خلبان دوم فهماندم که Eject کنیم؛ یعنی از هواپیما بیرون بپریم؛ به خاطر اینکه قصد هدف قراردادنش را داشتیم و می ترسیدیم به ما حمله کند. جالب آن است که دستگاه Eject هم که کاملا مکانیکی است و الکترونیکی نیست از کار افتاده بود. Eject یک سیستم کاملا مکانیکی در هواپیماست. 6موشک زیر صندلی خلبان قرار دارند که در کمتر از 8/0 ثانیه خلبان را 50متر به بیرون پرتاب می نمایند. تعجب خلبان از همین بود که این سیستم هم که هیچ ارتباط الکترونیکی با هواپیما ندارد از کار افتاده است. یادم می آید خلبان جعفری در جلسه ای گفته بود در آن زمان که سیستم Eject هم عمل نکرد با خودم گفتم خدایا با این همه تکنولوژی که به ما دادی هیچ کاری نمی توانیم در این شرایط بکنیم!

بیشتر بخوانید:

عکس | رنو با این شاسی بلند احتمالا دو میلیارد تومانی بعد از 4 سال به ایران بر می شود؟

عکس | این مار شکارش را زنده زنده می بلعد

جز مردم عادی که با برج تماس می گرفتند تیم 16نفره برج مراقبت که همگی دارای تحصیلات عالی هستند شاهد این ماجرا بودند. علاوه بر آنها مشاهدات 4خلبان (2خلبان در هر فانتوم) یکی از دلایل اعتبار این مشاهده است.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "روایت تکان دهنده خلبان فانتوم ارتش از تعقیب آدم فضایی ها ، از پیچ شمرون تا باغ های کرج در آن شب کذایی چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت تکان دهنده خلبان فانتوم ارتش از تعقیب آدم فضایی ها ، از پیچ شمرون تا باغ های کرج در آن شب کذایی چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید