عکس مهراد جم در ایران ، او بدون جهانبخت و بچه اش بازگشت!

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران: مهراد جم عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از بازگشتش به ایران اطلاع داد.

عکس مهراد جم در ایران ، او بدون جهانبخت و بچه اش بازگشت!

مهراد جم پس از تمام حاشیه سازی ها به ایران بازگشت. مهراد جم پس از خروجش از ایران با جهان جهانبخت ازدواج کرد. مهراد جم و جهان جهانبخت بچه دار شدند. در حواشی اخیر هم مهراد جم ، جهان جهانبخت را رها کرد و به ایران بازگشت. سوال مردم این اسنت که آیا مهراد جم می تواند در ایران بماند؟

به گزارش وبلاگ خطاطی، از روزی که مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد اخبار و شایعات زیادی در خصوص او شنیده شد تا اینکه جهان جهانبخت رابطه با او را علنی کرد. ظاهرا حالا یکی از آنها قصد بازگشت دارد.حتی جهانبخت ادعا نموده است که با جم ازدواج رسمی نموده و باردار است و بچه آنها به زودی به جهان می آید. و هم عکس خود ار پس از ورود به ایران منتشر کرد.

رابطه جهان جهانبخت و مهراد جم خوب نیست

البته چندی است خبری از رابطه دو نفره آنها نیست و زیاد اخباری در خصوصشان شنیده نمی شود. حالا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که خواننده ادعا می نماید به زودی به ایران باز می شود.او در این ویدئو که همسرش هم حضور دارد و به علت پوشش نامناسب از انتشار آن معذوریم می گوید با پسرش که هنوز متولد نشده به ایران می آید.او مدعی می شود جهانبخت را همراه خود نخواهد آورد.

ازدواج جهانبخت و جم

سال گذشته بود که این دو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند.این خبر یک روزه با موجی از کامنت ها و بازتاب در بین کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی همراه شد.خالکوبی چشم جهان جهانبخت پشت کمر مهراد یکی از اخبار پر بازدید بود.

منبع: رکنا

به "عکس مهراد جم در ایران ، او بدون جهانبخت و بچه اش بازگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس مهراد جم در ایران ، او بدون جهانبخت و بچه اش بازگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید