لنوو شاید در حال ساخت گوشی هوشمندی از سری ThinkPad باشد

به گزارش وبلاگ خطاطی، اینطور که به نظر می رسد، لنوو می خواهد در آینده ای نزدیک از یک گوشی هوشمند با برند ThinkPad رونمایی کند که گفته می شود یک مدل تغییر برند یافته از یک گوشی موتورولا خواهد بود.

لنوو شاید در حال ساخت گوشی هوشمندی از سری ThinkPad باشد

لنوو که در حال حاضر به عنوان شرکت مادر موتورولا در ساخت گجت های هوشمند فعالیت می کند، به احتمال زیاد به زودی از یک گوشی با برند ThinkPad رونمایی خواهد کرد. لنوو معمولا لپ تاپ های خود را با این نام راهی بازار می کند اما ظاهرا در آینده ای نزدیک باید شاهد اضافه شدن گوشی های هوشمند هم به آن ها باشیم.

این خبر را یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی ایوان بلس منتشر کرده که سابقه خوبی در افشای اطلاعات درست پیرامون گجت های هوشمند دارد. او یک تصویر بسیار بی کیفیت را از گوشی مورد انتظار لنوو ThinkPad به نمایش گذاشته که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

بلس همچنین در رابطه با این گوشی که با شماره مدل XT-2309 هم شناخته می شود گفته که با گوشی مورد انتظاری که موتورولا قرار است در سال 2023 راهی بازار کند هیچ تفاوتی از لحاظ شماره مدل نخواهد داشت. این یعنی به احتمال زیاد موتورولا ThinkPad یک مدل تغییر برندیافته از محصولی خواهد بود که موتورولا از قبل آن را در سبد محصولاتش داشته است و نه یک محصول کاملا نو با قابلیت های منحصر بفرد.

گوشی مورد انتظار موتورولا که قرار است در سال 2023 راهی بازار شود، از سری Edge خواهد بود و با نام رمز Bronco شناخته می شود. این گوشی به احتمال زیاد به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده مجهز خواهد بود اما برآورد هایی وجود دارد مبنی بر اینکه موتورولا شاید در نهایت استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در این محصول را در دستور کار خود قرار دهد. این دو پردازنده اگرچه فوق العاده قدرتمند هستند اما اسنپدراگون 8 نسل 2 یک پردازنده کاملا نو و طبق شنیده ها، بسیار کم مصرف تر از قبل خواهد بود و تجهیز گوشی آینده موتورولا به آن یعنی این محصول یک پرچم دار قدرتمند است.

از جمله سایر قابلیت های این گوشی که از تصویر منتشر شده هم پیداست می توان به سه دوربین روی پنل پشتی اشاره کرد که طبق اطلاعات موجود، شامل سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق می شوند. همچنین از تصویر بالا می شود فهمید که این گوشی در مرکز-بالای پنل نمایشگر هم یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی دارد که تعیین نیست از چه سنسوری در آن استفاده خواهد شد.

فعلا تعیین نیست آیا گوشی تحت عنوان ThinkPad اصلا راهی بازار می شود یا خیر اما اگر قرار به عرضه آن باشد، شاید لنوو یک سری قابلیت های خاص را هم برایش در نظر بگیرد تا اندکی با گوشی موتورولا تفاوت داشته باشد. برای مثال پشتیبانی از صفحه کلید بی سیم می تواند یک نقطه شروع خوب و منطقی باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید برنامه های خود لنوو برای این محصول چیست.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "لنوو شاید در حال ساخت گوشی هوشمندی از سری ThinkPad باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو شاید در حال ساخت گوشی هوشمندی از سری ThinkPad باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید