محل عجیب قرارگیری دوربین سلفی در جدیدترین رندر گلکسی فولد 2

به گزارش وبلاگ خطاطی، پیش تر در گزارش ها داشتیم که قرار است پرچمدار جدید و تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی فولد 2، دارای بریدگی و حفره به صورت همزمان در داخل نمایشگر باشد که کمی عجیب به نظر می رسید. حالا اما رندر جدیدی از این گوشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ گلکسی فولد 2 تنها دارای یک دوربین سلفی در نمایشگر داخلی خودش است که آن هم در داخل یک حفره و در مکانی عجیب قرار گرفته است!

محل عجیب قرارگیری دوربین سلفی در جدیدترین رندر گلکسی فولد 2

این تصاویر رندر را حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر کرده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی های معرفی نشده دارد. همانطور که شاهد هستیم، دوربین سلفی در بالا و در بخش میانی سمت راست نمایشگر قرار گرفته است و در نگاه اول، جای عجیبی دارد. اما باید بگوییم درواقع این جای گیری دوربین سلفی، قابل درک هم هست. درواقع اگر آن را با نسل اول گلکسی فولد مقایسه کنیم، جای دوربین سلفی عملا تغییری نکرده است.

مشکل اینجاست که در گوشی مثل گلکسی فولد نمی توان دوربین سلفی را در وسط نمایشگر داخلی قرار داد زیرا پشت آن اجزای لولا قرار می گیرند و جایی برای دوربین سلفی وجود ندارد. قرار دادن آن در گوشه سمت راست هم به دلیل قرار گیری در پشت دوربین های اصلی و کمبود جا برای دوربین سلفی، امکان پذیر نیست.

قرار دادن آن در سمت چپ هم دوباره با نمایشگر و دوربین سلفی بیرونی گلکسی فولد 2 تداخل ایجاد می کند. درواقع می توانیم بگوییم اصلی ترین دلیل برای انتخاب چنین جایی برای دوربین سلفی داخلی، کمبود جا و فضا در داخل گوشی است و اگر سامسونگ می خواست به ظاهر اهمیت بدهد و آن را به یکی از گوشه ها منتقل کند، در نهایت گلکسی فولد 2 بیش از حد ضخیم می شد.

از همین رو محل قرارگیری آن، منطقی ترین جایی است که می شد دوربین سلفی داخلی را قرار داد. البته که از نظر توازن در طراحی، احتمالا بسیاری با محل این دوربین مشکل خواهند داشت اما در هر صورت و با تکنولوژی امروز، این بهترین نتیجه ای است که می توان دریافت کرد.

سال آینده قطعا سامسونگ سراغ طراحی تمام صفحه خواهد رفت و از آن جایی که چند سالی است روی تکنولوژی دوربین سلفی در زیر نمایشگر کار می کند، ممکن است این دوربین سلفی را دیگر نبینیم و در زیر نمایشگر مخفی شود.

همچنین گلکسی فولد 3 که سال بعد باید انتظار آن را بکشیم، احتمالا نمایشگر بسیار مقاوم تری خواهد داشت چراکه سامسونگ به تازگی با شرکت Corning، شرکت سازنده گوریلا گلس، همکاری خود را آغاز کرده تا پوشش های مقاوم تری برای نمایشگرهای تاشو بسازند.

گلکسی فولد 2 احتمالا با اسنپدراگن 865 همراه است

البته قرار نیست گلکسی فولد 2 گوشی هیجان انگیزی نباشد. این گوشی در مرحله اول قرار است از پردازنده اسنپدراگن 865 استفاده کند که سریع تر از نسل قبلی است. همچنین پوشش پلاستیکی نمایشگر داخلی آن هم با Ultra-Thin Glass که در گلکسی Z فلیپ دیده بودیم جایزیگن می شود. در مورد نمایشگرهای این گوشی هم باید بگوییم که گفته شده هم نمایشگر بیرون و هم نمایشگر داخلی، بزرگ تر از قبل خواهند شد و احتمالا صفحه نمایش داخلی گلکسی فولد 2 از نرخ تجدید 120 هرتز هم بهره می برد.

دوربین های این گوشی در بخش پشتی هم قرار است بهتر شوند که احتمالا در این زمینه، شاهد دوربین های گلکسی اس 20 خواهیم بود. گزارش شده که ماه آینده سامسونگ گلکسی فولد 2 معرفی می شود اما فروش آن تا ماه سپتامبر آغاز نخواهد شد. عرضه این گوشی به صورت محدود خواهد بود چراکه مشکل خط تولید با وجود پاندمی ویروس کرونا، موضوعی تکراری برای شرکت های تکنولوژی در سال 2020 است. شما درباره گلکسی فولد 2 چه فکر می کنید؟

منبع: phoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "محل عجیب قرارگیری دوربین سلفی در جدیدترین رندر گلکسی فولد 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل عجیب قرارگیری دوربین سلفی در جدیدترین رندر گلکسی فولد 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید