پاداش برای تعجیل در پرداخت مالیات

به گزارش وبلاگ خطاطی، وزیر امور مالی و دارایی گفت: اگر مالیات ها زودتر پرداخته گردد، به ازای هر ماه یک ونیم درصدی پاداش تعلق می گیرد.

پاداش برای تعجیل در پرداخت مالیات

به گزارش وبلاگ خطاطی به نقل از مهر، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی اظهار کرد: اگر اقتصادیات ها زودتر پرداخته گردد، به ازای هر ماه یک ونیم درصد پاداش تعلق می گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه نمود: شرایط کشور شرایط خاصی است ممکن است بعضی از تصمیمات مشکلاتی را ایجاد کند و لازم باشد که برای اصلاح رویه ها در بین بخش خصوصی حضور یابیم. یکی از مواردی که در جلسه امروز هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران توسط فعالان بخش خصوصی مطرح شد مسائل مربوط به کسب و کار بود. انتظار این است که اگر می خواهیم به اهداف مدنظر برسیم بخش خصوصی باید بتواند روان تر کار کند.

وی ادامه داد: دومین مسأله ای که مطرح شد موضوع سهولت در تأمین اقتصادی و سومین مساله نیز مباحث مربوط به گمرک و اقتصادیات بود. خوشبختانه در یک سال گذشته اقدامات مهمی را در فضای کسب و کار، اقتصادیات، نظام بانکی و بازار سرمایه انجام داده ایم.

دژپسند با اشاره به پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار، گفت: با توجه به استقبال بخش خصوصی از پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار تصمیم گرفتیم که این سازوکار را در 4 استان دیگر راه اندازی کنیم و همچنین سامانه الکترونیکی برای کل کشور تهیه خواهیم کرد که تا دهه فجر رونمایی می گردد تا بخش خصوصی برای تأسیس یک شرکت درگیر موانع آزاردهنده نباشد.

وی اضافه نمود: از دو هفته دیگر شرکت های سهامی خاص نیز می توانند از این محیط استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاداش برای تعجیل در پرداخت مالیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش برای تعجیل در پرداخت مالیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید