اخبار سیاسی

مظفر: فریز کردن زمین های منطقه ها 18 و 19 تهران ضد عدالت است، پیرهادی: سرعت کم شهرسازی دلیل گرانی قیمت مسکن

سرعت کم شهرسازی در تهران و افزایش سرسام آور قیمت مسکن با توجه به جمعیت بالای 10 میلیون شهر تهران یکی از موضوعات مهمی بود که اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به آن پرداختند.

24 مرداد 1402

روزنامه اطلاعات: ویژگی برجسته اردوغان این است که چیزی را از مردم پنهان نمی کند

همین سیاست و مدیریت اردوغان که مسائل و بحران ها را با مردمش همیشه در میان می گذارد، موتور موفقیت و محبوبیت او در جامعه و اقشار مردم ترکیه شده است.

11 خرداد 1402

معرفی 8 محصول تازه سایپا در سال 1402

شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT، شاهین پلاس، اطلس، سهند و کادیلا، سیلک، پاژ و ون هامون 8 محصول نو سایپا هستند.

31 فروردین 1402

جنجال عکس نماینده مجلس با یک لودر ؛ بنری که حاشیه ساز شد ، نماینده مجلس: کار کمی نبود!

احمد مرادی درباره عکسی که با لودر در یک شهرداری از او منتشر شده بود، گفت: لودری به ارزش 5 میلیارد تومان با ارتباطات اجرا شده و بدون هزینه ای از سوی شهرداری خمیر نیز به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده...

11 فروردین 1402

جلسه نهایی مشخص حداقل مزد به یکشنبه موکول شد

صولت مرتضوی اظهار داشت جلسه نهایی برای معین حداقل دستمزد به وسیله شورای عالی کار در روز یکشنبه بعد از ظهر برگزار می گردد.

27 اسفند 1401

در صورت شکست مذاکرات وارد نبرد سرنوشت ساز خواهیم شد

مهر نوشت: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید نمود که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای انتها دادن به حملات نظامی و لغو محاصره شروع خواهد شد.

18 اسفند 1401

کنایه کنعانی به وزیرخارجه آلمان: شما مسئول مسمومیت های شیمیایی در دوره جنگ صدام هستید

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به توییت وزیر خارجه آلمان در مورد مسمومیت در بعضی مدارس کشورمان نوشت: از جمله حقایق تلخ که هنوز احتیاج به شفاف سازی دارند، مسمومیت های شیمیایی به وسیله گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است که دولت آلمان مسئول...

12 اسفند 1401

دولت قصد فروش مدارس خیرساز را ندارد

درحالی که از روز گذشته شائبه حضور مدارس خیرساز در فهرست مولدسازی اموال دولت بین بعضی خیرین ایجاد شده است، رییس سازمان خصوصی سازی اعلام نمود که این مدارس در فهرست طرح هایی قرار گرفته اند که باید تکمیل شوند و به هیچ وجه قصد فروش یا تهاتر آن ها وجود ندارد.

1 اسفند 1401

الاتحاد مسی را بهتر از رونالدو میداند

الحائلی که روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، درباره شرایط الاتحاد گفت: شوک از دست دادن قهرمانی فصل گذشته، هوشیاری و سطح مسئولیت بازیکنان را تقویت نموده است. بنابراین ما به قهرمانی در سوپر کاپ عربستان بسنده نمی کنیم؛ این آغاز کار است و ما...

14 بهمن 1401

راهنمای جامع سفر به مسقط ، سفر به مرکز عمان بدون اخذ ویزا!

مسقط مرکز کشور عمان و محل حکومت این کشور و با جمعیتی حدود 5 میلیون نفر است. مسقط از لحاظ فرهنگی و تاریخی شهری غنی محسوب می گردد. بندر طبیعی مسقط یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که به عنوان مرکز حمل و نقل اجناس از عربستان، هند و اروپا استفاده می گردد. راهنمای...

17 آذر 1401

کمبود های دارویی در حال کاهش است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با تشکیل ستاد رصد تامین دارو و فعالیت شبانه روزی این ستاد، کمبود های دارویی آنالیز شدند.

27 آبان 1401

واگذاری مسئولیت کامل کودکستان ها به آموزش و پرورش در فارس

در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک فارس، واگذاری امور اجرائی و آموزشی کودکستان ها، مهد های کودک، پیش دبستانی و مراکز تربیت و نگهداری کودک به معاونت آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان، مصوب شد.

28 مهر 1401

پیگیری مصوبات و توافقات میان رؤسای جمهور کشورها در دومین مجمع مالی خزر

معاون اول رئیس جمهور گفت: در دومین مجمع مالی خزر مصوبات و توافقات میان رؤسای جمهور کشورهای حاشیه خزر برای برطرف موانع پیگیری می گردد.

14 مهر 1401

کوشش سه مدعی برای جذب جامانده لیست استقلال؛ کاوه رضایی به کدام تیم می پیوندد؟

با بیرون ماندن مهاجم استقلال از لیست این تیم حالا او به عنوان بازیکن آزاد گزینه مناسب خط حمله سه تیم مدعی لیگ فزونی است.

4 شهریور 1401

تونس؛ آب های فیروزه ای و بناهای تاریخی دست در دست هم

این کشور کهن و متفاوتِ قاره آفریقا در طول تاریخ نقطه تلاقی فرهنگ ها و تمدن های مختلفی بوده و آثار تاریخی آن مربوط به چهار تمدن تاثیرگذار و مهم تاریخ کهن است. اولین تمدن این کشور در قرن دوازدهِ پیش از میلاد به دست فنیقی ها شکل گرفت. سپس در قرن پنجم پیش از...

12 مرداد 1401

تلاش دولت انتاریو برای کاهش قیمت مصرف شبانه برق

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، به گفته دولت، در صورت اجرایی شدن طرح پیشنهادی، برق با قیمت 2.5 سنت در هر کیلووات ساعت عرضه می شود که 70 درصد کمتر از نرخ فعلی خاموشی است.

30 تیر 1401

چه تعداد جوان بیکار داریم؟

در سال 1400 سهم بیکاری جوانان (بازه سنی 15 تا 24 سال) از کل بیکاران 23.7 درصدی یعنی 557 هزارو 793 نفر بوده است؛ همچنین این رقم در گروه سنی 18 تا 35 سال، یک میلیون و 669 هزار نفر است.

17 تیر 1401

اولین فروش خودرو در سامانه یکپارچه، عرضه 30 خودرو از محصولات خودروسازی دولتی و خصوصی

امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت ماه) اولین فروش خودرو به وسیله سامانه فروش یکپارچه انجام می گردد. متقاضیان از امروز به مدت یک هفته برای ثبت درخواست خود فرصت خواهند داشت.

11 تیر 1401

تاکید وزیر علوم بر احیای دوره های پودمانی علمی کاربردی

تهران (پانا) - وزیر علوم با تاکید بر ضرورت احیای دوره های پودمانی دانشگاه علمی کاربردی تاکید نمود که پذیرش دانشجوی خارجی باید در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد.

11 تیر 1401

برخورد با کارخانه های شکر گرانفروش

نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال تازه عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و آخرین تغییرات قیمتها در بازار آنالیز شد.

8 تیر 1401
تعداد: (180)