پارک ساحلی امید در یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال در مساحت 10 هکتار کلنگ زنی شد

پارک ساحلی امید در یاسوج کلنگ زنی شد

حسین کلانتری در آئین کلنگ زنی پارک ساحلی امید، اضافه نمود: حضور دادستان مرکز استان در این مراسم نشان دهنده اهمیت احداث این پارک و حفاظت از بستر رودخانه و ایمنی شهر است.

وی با اشاره به ظرفیت های طبیعی استان، توضیح داد: کهگیلویه و بویراحمد استان زیبایی است و شهر یاسوج می تواند همچون نگینی در کشور بدرخشد و این مهم مشروط به استفاده بهینه از این داشته ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احداث پارک در این منطقه یکی از خواسته های به حق مردم این محله بود، اظهار کرد: این مکان با احداث پارک آباد می گردد و شاهد سیما و منظر مطلوبی خواهیم بود.

کلانتری خواهان حمایت همگانی برای تکمیل هرچه زودتر این پروژه شد و تاکید نمود: شهر ما زیباست و به طور قطع با اتمام این طرح زیباتر نیز خواهد شد.

به گزارش وبلاگ خطاطی به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان نمود: از انسجام و حمایت شورا استقبال می کنیم و از این انسجام مسرور هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پارک ساحلی امید در یاسوج کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساحلی امید در یاسوج کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید