فرایند تغییرات به نفع مجیدی؛ دیگر بهانه ای نیست!

به گزارش وبلاگ خطاطی، خبرگزاری خبرنگاران- تصمیمات آجورلو به خصوص حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی و وعده هایی که او درباره حل مسائل استقلال داده است، حالا شرایط را تا حد زیادی آرام نموده است.

فرایند تغییرات به نفع مجیدی؛ دیگر بهانه ای نیست!

به گزارش وبلاگ خطاطی، امروز اینطور اسم شد فرهاد مجیدی نظری روی تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری نظری ندارد و به همین علت آنها برای فصل بعد باید دنبال تیم تازه باشند. حالا اما از استقلال خبر می رسد خلاف شایعات فرهاد مجیدی روی جذب فرشید اسماعیلی نظر مثبت دارد اما با توجه به حواشی که در طول فصل گذشته رشید مظاهری ایجاد نموده بود، او قصد ندارد دروازه بان فصل گذشته تیمش را برگرداند. با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فرشید اسماعیلی ظرف روزهای آینده قراردادش را با استقلال تمدید خواهد نمود اما رشید مظاهری تا این لحظه جایی در فهرست مجیدی ندارد.

یکی از موضوعاتی که آجورلو روز گذشته در نامه خود خطاب به طرفداران عنوان کرد، بحث تقویت تیم برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم بود. در جلسه ای که شب گذشته مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی داشت هم موضوع جذب چند بازیکن تازه مورد آنالیز نهاده شد و باشگاه باید برای این موضوع اقدام کند. فرهاد مجیدی قبل از ملاقات با الهلال ناراحتی خود از جذب بعضی نفرات مورد نظرش را به وسیله باشگاه خاطرنشان کرد و حالا آجورلو میخواهد کار ناتمام احمد مددی و همکارانش را در این بحث تکمیل کند.

در جلسه شب گذشته فرهاد مجیدی نام چند بازیکن را به آجورلو ارائه نموده و مدیرعامل هم قول مساعد داده تا تمام کوشش خود را برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی انجام بدهد. از این رو نام هایی هم برای حضور در استقلال مطرح شده اند که اگر قراردادشان به امضا برسد، می توانند یاری شایانی به این تیم انجام بدهند.

دو بازیکنی که طی یکی دو هفته گذشته درباره بازگشت شان به استقلال بسیار نام شان شنیده شده، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی هستند. مظاهری با اینکه یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشت و برای ماندن در این تیم هم ابراز علاقه نموده بود، اما روز سفر استقلال به امارات برای ملاقات با الهلال همراه تیم به دوبی نرفت و فردای آنروز هم به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد!عدم همراهی تیم استقلال در سفر به دوبی به وسیله مظاهری مساله ای است که باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شده است.

مظاهری بعد از رفتن مددی در استقلال هم با تحرکات خود در فضای مجازی علاقه اش برای بازگشت را نشان داد اما با توجه به ناراحتی مجیدی از وی و البته حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال بازگشت او تقریبا منتفی شده است. هرچند که موضوع قرارداد او با استقلال هنوز یک مساله پابرجا است و معین نیست این امر که با شکایت استقلالی ها همراه شده چگونه حل خواهد شد.

از طرف دیگر فرشید اسماعیلی بازیکنی که با احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال اختلافات زیادی داشت و این حواشی به اصغر ملکیان رییس هیات مدیره قبلی باشگاه هم کشیده شد، بازیکنی است که فرهاد مجیدی او را می خواهد. سرمربی استقلال که قبلا هم برای تمدید قرارداد اسماعیلی ابراز علاقه نموده بود،به مدیریت تازه باشگاه هم درخواست عقد قرارداد با هافبک شماره8 تیمش را ارائه نموده است. اسماعیلی خودش هم بدش نمی آید به استقلال بپیوندد اما ظاهرا طی روزهای گذشته اوپیشنهاد خوبی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دریافت نموده و به همین دلیل شاید لژیونر گردد. با این حال مسئولان استقلال مذاکرات خود با اسماعیلی را انجام می دهند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این بازیکن رخ می دهد.

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که از مدت ها قبل مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال است. مدافع سابق آبی پوشان که سال گذشته به ام صلال قطر رفت، چندی قبل از این تیم جدا شد و حالا مد نظر مجیدی برای بازگشت به استقلال است. مجیدی به مدیریت قبلی باشگاه هم درخواست جذب چشمی را ارائه کرد و حتی مدیربرنامه های این بازیکن مذاکراتی را با مددی و همکارانش داشت اما این مذاکرات به نتیجه نرسید و حالا قرار است با حضور آجورلو فرایند بازگشت چشمی نهایی گردد.

شب گذشته مصطفی آجورلو تغییرات زیادی را در باشگاه استقلال به وجود آورد که بازتاب های زیادی داشت. اولین دقایق بامداد امروز برای استقلالی ها با رگبار تغییرات همراه بود. مصطفی آجورلو بعد از خداحافظی با احمد مددی و جلسه با فرهاد مجیدی با احکام شبانه، رسانه رسمی استقلال را پر از خبر کرد؛ تمدید سه ساله با فرهاد مجیدی، تبدیل فرزاد مجیدی از یاری دستیار! (یاری سرپرست یا دستیار سرپرست) به مربی، انتخاب بیژن طاهری به اسم سرپرست تازه، معرفی اجلال نصیری به اسم مدیر اجرایی و انتها ظهر امروز محمد نوری فر به اسم مدیر رسانه ای... اخبرای که در ظاهر به نفع فرهاد مجیدی است و از افزایش اختیارات او در محدوده فنی و ارتقای قدرت و جایگاهش روی نیمکت خبر می دهد.

حتی زمانی که دوستان فرهاد مجیدی در باشگاه بودند هم به این مقدار شرایط را برای فرهاد فراهم ننموده بودند. فرهاد اختیارات زیادی دارد، مدیر رسانه ای تیم را به سلیقه خود انتخاب نموده، برادرش در کادرفنی حضور دارد و طبق آنچه رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشته، برای قراردادی سه ساله به توافق رسیده است.

واضح است وقتی تمام مواردی که می خواهید برایتان فراهم می گردد، انتظارات هم بالا می رود. فرهاد مجیدی حالا آرامش بیشتری در استقلال دارد و آنچه می خواسته را به دست آورده، شاید خودش هم فکر نمی کرد به این سرعت همه مواردی که طی ماه های اخیر بارها در مورد آن ها با مصاحبه و رفتارهایش کوشش نموده بود به آنها برسد را به دست بیاورد ولی این رخ داده و بعد از این موضوع نگاه ها به نتایج فرهاد معطوف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرایند تغییرات به نفع مجیدی؛ دیگر بهانه ای نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند تغییرات به نفع مجیدی؛ دیگر بهانه ای نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید