4 محصول سیکل اول شتابدهی طرح های شناختی رونمایی شد

به گزارش وبلاگ خطاطی، طی مراسمی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از محصولات سیکل اول شتابدهی شتابدهنده شناختی COGNOTECH رونمایی شد.

4 محصول سیکل اول شتابدهی طرح های شناختی رونمایی شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ خطاطی، مراسم رونمایی از محصولات سیکل اول شتابدهی شتابدهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل سالن اجتماعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در این مراسم از 4 محصول شتابدهنده COGNOTECH شامل اپلیکیشن شناختی تقویت حافظه سالمندان به نام چلچلی، اپلیکیشن جامع شناختی اوتیسم نوروکید، بازی موبایلی افلاک و پلتفرم جامع شناختی سیناپس رونمایی شد.

در ادامه این مراسم اختتامیه دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه بچه ها با اختلالات عصب رشدی که به وسیله شتاب دهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهریورماه 1400 شروع شده بود، برگزار گردید.

در این مراسم داورانی نیز از دانشگاه علوم پزشکی ایران، پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، صندوق اقتصادی توسعه تکنولوژی ایران و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور حضور داشتند.

در جریان این رویداد 16 تیم در زمینه فراوری، توسعه و بومی سازی بازی های دیجیتال، مداد - کاغذی و فیزیکی، اپلیکیشن و سایت های e - learning و m - learning؛ فناوری و ابزار ها و بسته های ارتقا و توانبخشی شناختی به مرحله پیش شتابدهی راه یافتند که خدمات منتورینگ در زمینه های علوم شناختی و کسب و کار و فنی و بعلاوه کارگاه های انتقال تجربه در حوزه های کاربردی به صورت آنلاین با همکاری اساتید و متخصصین این حوزه ها به تیم ها ارائه شد.

در مراسم اختتامیه تیم ها به صورت حضوری و آنلاین به ارائه طرح های خود پرداختند و در انتها پنج تیم برتر برگزیده شدند. تیم های برتر از حمایت های نقدی و غیر نقدی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و شتابدهنده شناختی COGNOTECH بهره مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "4 محصول سیکل اول شتابدهی طرح های شناختی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 محصول سیکل اول شتابدهی طرح های شناختی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید