والیبال

دوری 6 ماهه میثم صالحی از والیبال

ملی پوش والیبال ایران حداقل 6 ما از والیبال دور خواهد بود.

17 اردیبهشت 1401

نتایج و رده بندی لیگ برتر والیبال زنان در هفته پنجم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران امروز (دوشنبه) با پنج ملاقات در شهرهای تهران (دو ملاقات)، اصفهان، کاشان و یزد پیگیری شد.

6 بهمن 1400

دعوت لهستان از مردان والیبال ایران، عطایی موافقت کرد

تیم ملی والیبال ایران برای ششمین بار به جام واگنر لهستان دعوت شد.

29 دی 1400

جاذبه های دیدنی آنتالیا؛ بهشت خنک مدیترانه

شناختن مکان های دیدنی آنتالیا به شما یاری می نماید تا برنامه ریزی بهتری برای سفر چند روزه داشته باشید و از جاهای خوب آنتالیا غافل نشوید. در واقع با خواندن این مقاله شما از ابعاد و زوایا این شهر مثل محلی ها اطلاع دارید و آنتالیا را مثل کف دستتان می شناسید.

13 تیر 1400

رشد 244 درصدی فروش فولاد خراسان در بورس کالا

با اینکه صنعت فولاد در بسیاری از کشورها از شیوع ویروس کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اما صنعت فولاد کشور رشد بسیار خوبی را تجربه می نماید. یکی از عواملی که باعث رشد این صنعت طی دو سه سال اخیر شده، تکمیل زنجیره فراوری این فلز استراتژیک از معدن تا محصولات...

1 آذر 1399

والیبال ایران در سالی که گذشت، خاتمه 98؛ خاتمه کولاکوویچ

بسیاری از منتقدان کولاکوویچ، او را یک چهره ناموفق می دانند که ویروس کرونا، فدراسیون والیبال را از ادامه کار با او نجات داد اما این مربی اعتقاد دیگری دارد.

2 خرداد 1399

برنامه مسابقات والیبال ایران در المپیک معین شد

تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک با تیم های ژاپن، لهستان، ایتالیا، ونزوئلا و کانادا هم گروه است. در گروه دوم مسابقات نیز تیم های برزیل، فرانسه، روسیه، آمریکا، آرژانتین و تونس رقابت می نمایند.

22 اردیبهشت 1399