اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم

به گزارش وبلاگ خطاطی، شب پر از سحر و جادو است؛ زمانی برای اینکه در پی رمز و راز باشید! بدون شک از روز تا شب، تغییرات بسیار زیادی در دنیا به وجود می آید. در حالی که روز پر از انرژی، سر و صدا و هرج و مرج است، شب راه را برای سکوت، آرامش و تنهایی باز می نماید. بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که شب را بر روز ترجیح می دهید با اجاره سوئیت در تهران، این شب گردی را با ما شروع کنید!

اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم

جاهای تماشای تهران در شب

تهران شهری زنده و پویا است و به قول مردم، شب و روز نمی شناسد. از فراز بام تهران و تماشا نورهای زرد و نارنجی گرفته تا خیابان گردی و غذاهای خوشمزه، صدای جیغ بچه ها در پارک ارم و یک پاساژ گردی برای خانم ها؛ تهران چیزی کم ندارد! حالا ما در اینجا هستیم تا برای مسافرینی که با اجاره روزانه خانه در تهران، چند روزی را مهمان مرکز هستند؛ شب گردی جذابی را رقم بزنیم.

شهربازی پارک ارم

اگر از شما چند خاطره از دوران کودکی بخواهیم، بی شک شهربازی، اولین جایی است که به یادتان می آید؛ هیجان ترن سواری، هیاهوی مردم، بوی پاپ کورن وپشمک در هوا! بنابراین اگر با کودکتان به تهران آمده­اید، شهر بازی ارم می­تواند یکی از جاهای تماشای تهران در شب باشد. شهر بازی ارم که در مجموعه ارم سبز تهران واقع شده است؛ از ساعت 18 تا 1 ونیم بامداد منتظر حضورتان است! البته اگر فکر می­کنید که این شهربازی به شما و جایی که قصد اجاره سوئیت در تهران را دارید، دور است؛ در نقاط مختلف تهران، شهربازی­های سرپوشیده دیگری نیز وجود دارد!

شهربازی چمران: خیابان شریعتی- بالاتر از پل صدر- مجموعه چمران

شهربازی ژوپیتر : بزرگراه ستاری - بعد از خروجی حکیم - مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

سرزمین عجایب: بزرگراه اشرفی اصفهانی - نرسیده به پونک - حدفاصل بزرگراه همت و حکیم

شهر بازی ایران مال : انتهای بزرگراه شهید همت- اتوبان خرازی - ایران مال

فان تایم ارگ تجریش : میدان تجریش - ابتدای خیابان سعداباد- مرکز تجاری ارگ

سرزمین رویایی آناهید : سه راه تهران پارس- ابتدای خیابان دماوند- برج آناهید

شهربازی هپی سیتی : اقدسیه - بلوار ارتش - مجتمع تجاری شمیران سنتر

بام تهران

اگر در آخر هفته قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارید؛ بام تهران جایی است که نباید از قلم بیاندازید! بام تهران آخر هفته­ها میزبان نوازنده­های خیابانی و گروهی از افراد جوان است که معاشرت با آن­ها، حال و هوای خاص خودش را دارد. درضمن اگر خوش شانس باشید و هوا در زمانی که اجاره سوئیت در تهران را انجام داده اید، آلوده نباشد؛ می­توانید چشم انداز شهر را بهتر ببینید و استوری­های خوبی را بگیرید!

آدرس بام تهران: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

غذاهای خیابانی!

این احتمال وجود دارد که وقتی به منوی غذاهای خیابانی نگاه می کنید، چیزهای زیاد و هوس برانگیزی به چشمتان بخورد! کسانی که عاشق کمی کاوش در غذا هستند، معمولاً متوجه می شوند که غذاهای خیابانی برترین راه برای لذت بردن است.

با ترکیبی از گزینه ها نسبتاً به صرفه تر، می توانید لذت تجربه چند غذا در یک شب را داشته باشید! اگرچه رستوران ها غذاهای بسیار متفاوتی را فراتر از آنچه انتظار دارید، ارائه می دهند، اما نمی توانید انکار کنید که غذاهای خیابانی هیجان انگیزتر هستند، به خصوص زمانی که پول کمتری خرج می­کنید!

حالا اگر پیروز به اجاره روزانه خانه در تهران شده اید؛ با ما همراه باشید تا چند جای خوب برای غذاهای خیابانی را به شما معرفی کنیم!

· خیابان سی تیر، یک خیابان و دنیایی از خاطره های دلچسب

  • دولت آباد؛ به صرف فلافل و شاورما
  • خیابان باغ همایون

· خیابان پیروزی، پاتوق کباب فروشی های سیار

  • جگرکی های میدان بهمن

برج میلاد

برج میلاد که امروز به نماد شهر تهران معروف شده است؛ جایی است که نمی توان از رفتن به آن صرف نظر کرد. وجود رستوران­های گوناگون و لذت چشیدن طعم غذا زمانی که بر فراز ابرها هستید! مجموعه برج میلاد جز رستوران، دارای دلفیناریوم و سالن برگزاری کنسرت نیز هست. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشید؛ می توانید از همه امکانات بلندترین برج ایران لذت ببرید.

جمع بندی

خبر خوب اینکه شما به راحتی می توانید شب گردی جذابی را در شهر تهران تجربه کنید و نگران اقامتتان نباشید! زیرا با اسنپ روم می توانید هر آپارتمانی را در هر کجای تهران که بخواهید رزرو کنید.

اسنپ روم با ایجاد یک وب سایت جامع و کامل و بعلاوه یک اپلیکیشن کاربردی انواع خانه ها را به شکلی دسته بندی قرار داده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به اجاره روزانه خانه در تهران بپردازید. توجه داشته باشید که این امکانات فقط مختص تهران نیست و در سایر شهرها هم برقرار است.

تیم اسنپ روم برای برقراری برترین ها و بعلاوه جلب رضایت شما با پشتیبانی 24 ساعته در هر مرحله همراه شما خواهد بود.

منبع: فرارو

به "اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید