اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ خطاطی، 90 میلیارد تومان اعتبار سفر استانی رئیس جمهور به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی

وبلاگ خطاطی بیرجند - رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: 90 میلیارد تومان اعتبار سفر استانی رئیس جمهور به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اختصاص یافت که این اعتبار طی سال های 1400 و 1401 ابلاغ خواهد شد.

او گفت: اعتبار اختصاص یافته در بین تمامی شهرستان های استان توزیع خواهد شد و صرف بازسازی آثار تاریخی، تأمین زیرساخت های گردشگری و توسعه صنایع دستی خراسان جنوبی می گردد.

رمضانی گفت: از ابتدای سال تا به امروز نیز بازسازی 20 بنای تاریخی را در خراسان جنوبی با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز نموده ایم که برای نوروز تعدادی از آن ها آماده سازی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال یک میلیارد تومان برای بافت های تاریخی استان تخصیص پیدا نموده است و ثبت تک بناها، مشارکت مردم در بازسازی خانه ها و مساجد و بهسازی معابر از جمله برنامه هایی است که میراث فرهنگی در بافت های تاریخی دنبال می نماید.

رئیس جمهور صبح آدینه نوزدهم شهریور 1400 به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده به وسیله شهرستان طبس وارد خراسان جنوبی شد و در ادامه این سفر یک روزه در مرکز استان حضور یافت.

بنابر اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی 285 طرح پیشنهادی مورد توافق با دستگاه های اجرایی در سفر رئیس جمهور به مبلغ 6 هزار و 300 میلیارد تومان در بخش اعتبارات دولتی و 7 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات ریالی تصویب و نهایی شد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید